Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Nasze akwaria « Nasze akwaria « Kavior - 240L Ozdobne - Aktualizacja 15.09.2010
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: Kavior - 240L Ozdobne - Aktualizacja 15.09.2010  (Przeczytany 7944 razy)
Kavior
Nowy
*
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 13



WWW
« : Sierpień 23, 2010, 09:38:40 »

Witam Wszystkich.
Jestem początkującym akwarystom. Akwarium wystartowało 2 tyg. temu, zakupione od zapalonego akwarysty z pełnym zestawem. Około 10 lat temu posiadałem akwarium 120l najpierw z pielęgnicami, następnie z pyszczakami. Poprzednie akwa było robione "po kosztach" i po prostu sobie stało. Obecnie chciałbym posiadać piękny zarośnięty roślinkami zbiornik. Poniżej zamieszczam opis, czekam na konstruktywne uwagi i rady.

Na początek prosiłbym Was forumowicze o pomoc przy roślinkach, na fotkach które zamieściłem widać ubytki (dziurki na łodygach) i brązowienie liści, oprócz tego wróciłem po weekendzie i na przedniej części akwarium żwirek nieco zbrązowiał - dlaczego?

Pozdrawiam Wszystkich,
K.

Akwarium - 240l 120x40x50

Filtr - TetraTec EX1200

Oświetlenie - 2x30W, Aqua-Flo, Aqua-Glo

Planuję zmienić na:
Opcja1:  2 x Osram Lumilux T5 HO 39W/880
Opcja2:  2 x Osram Lumilux  T5 HO 39W/865

Grzałka -  Aquael 200W z termostatem

Podłoże - czarne - tyle wiem Smiley

Woda - parametry - póki co brak danych

Nawożenie:
1. CO2 z butli wysokociśnieniowej + mixer CO2 (~1b/3s)
2. Szczypta potasu
3. Kulki nawozu ( LINK DO AUKCJI ) - czekam na przesyłkę.


Flora - trochę ich jest, nie znam nazw
Dojdzie zestaw: Link do aukcji

Fauna -
Update 15.09.2010
4 x Skalar marmurek
8 x Kirysek Albinos
2 x Piskorek
2 x Glonojad (nie zbrojnik niebieski)
9 x Neon Czerwony
3 x Gupik (2 samice + 1 samiec)
4 x Ampularia

Zdjęcia z 23.08.2010:
Niedługo zamieszczę lepsze fotki, jak tylko zabiorę aparat do pracy.



Zdjęcia z 15.09.2010: