kingolek
Zainteresowany

|
 |
« : Październik 13, 2008, 18:27:59 » |
|
Siemka! Mam wielki problem. Czytałam wszystkie posty, wszystko w necie co tylko mogłam o bojowniku. Jednak potrzebuję opinii na mój własny temat... Dwa miesiące temu kupiłam sobie rybkę, bojownika oczywiście (była to moja pierwsza rybka, jestem początkująca). Był on najpierw przez 1 dzień w kuli, jednak przeczytałam że nie może w niej być więc udałam się do sklepu akwarystycznego i pytałam o pomoc sprzedawcy. No i oczywiście kity jak nie wiem. Akwarium kupiłam 8l, kolorowy żwirek, sztuczna roślina i zamek. To wszystko, nie miałam pogrywy, grzałki ani filtra bo przecież Bojownik "nie potrzebuje". Jasne;/ Temperatura była pokojowa 23 *C I przez idiotycznych sprzedawców straciłam kochaną rybkę. Przyzwyczaiłam się do Czesia, był taki zabawny. Wode podmieniałam całą ( bo wtedy nie wiedziałam jak się zmienia).
Był taki śliczny... No ale mniejsza z tym. Spodobała mi się akwarystyka. Dlatego chciała bym mieć jeszcze jedną rybkę, rownież bojownika bo nie chcę żadnej innej Ryby (one potrzebują wielkie przestrzenie. Akwarium ma wielkie zmiany. A mianowicie: -Nadal 8 litrów bo niestety większego nie mogę kupić (brak pieniędzy) -Prawdziwe kamyczki rzeczne -Zamek (nadal tamten) -ŻYWA roślinka -Pokrywa (taka niby, tzn. jest to szkło położone na akwarium, ale zawsze coś) -I GRZAŁKA! Co najważniejsze chyba. (niestety filtra nie ma i nie będzie, rodzice się nie zgadzają i nie mam pieniędzy. Ale kupię mu na pewno jeszcze kilka żywych roślinek ale to z czasem)