Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: Azja 112 litrów.  (Przeczytany 14980 razy)
Yria
Zainteresowany
**
Wiadomości: 83



« : Maj 20, 2007, 23:21:42 »

Witam !!! to mój pierwszy post na tym forum, więc chciałam się na początku przywitać  Smiley Chociaż praktycznie podczytuję forum już od jakiegoś czasu.

Jestem początkującym akwarystą... w tej chwili mam akwarium 25 litrów z bojownikami 1+3 .  Ale parę dni temu kupiłam 112-stkę ...i teraz patrzę się na nią i zastanawiam. Chciałam zrbobić Azję. A skoro mam już bojowniki, którym mam wrażenie, że jest jednak za ciasno w 25 litrach ( samiec jest agresywny do jednej samicy bardzo) to sobie pomyślałam, że zrobie biotopik. I tu jest problem...jakie ryby ?

Myślę nad  "polami ryżowymi" z dekoracją w stylu bambus. Obsada byłaby taka :
bojwnik 1+3
prętnik 1+2/3
razbora 7

zastanawiałam się też nad cierniooczkiem Kuhla lub bocjami. ale bocje to nie pola ryżowe... gupików nie lubię, chociaż jako pokarm wysokobiałkowy ... nie, jednak nie.  A może gurami ?  Chciałabym, żebyście mi doradzili z tą obsadą... czy te gatunki nie będa się ze sobą "gryzły" w akwarium. No i ile ich tam ilościowo dać. Czy to co napisałam wyżej to już przerybienie, czy można jeszcze coś dodać ?
A 25 litrów zostawię sobie na krewetkarium  Grin

Edit : Właściwie to czarne wody też moga być... tylko nirzbyt chętnie dążyłabym do tzw "brudnej wody".
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2007, 18:33:28 wysłane przez Yria » Zapisane
BogdanW
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 68


Moje GG 2549533


« Odpowiedz #1 : Maj 22, 2007, 06:16:29 »

Cześć.
Moja propozycja to:
1) Bojownik 1+3 , Gurami Mozaikowy 1+2 , Rozbora klinowa 6-10 szt.
2) Bojownik 1+3 , Wielkopłetw Wspaniały 1+2 , Rozbora klinowa 6-10 szt.
3) Skrzeczek Karłowaty 1+2 , Gurami Dwuplamy 1+2 , Kardynałek Chiński 6-10 szt.