Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Woda « Restart akwa. Ale czy do konca...
Strony: [1] 2 3 4
  Drukuj  
Autor Wątek: Restart akwa. Ale czy do konca...  (Przeczytany 10266 razy)
krzyniu
Zainteresowany
**

« : Listopad 08, 2008, 14:56:38 »

Moja przygoda z akwarium trwa ok 2 miesiecy dlatego jestem troszke zielony:)
Wiec moj problem polega na tym ze bede malowal pokoj i zeby przestawic akwarium musze zlac wode (216L) Przy okazji przeplukal bym podloze (ADA Aqua Soil – Amazonia) i posadzil nowe roslinki. Akwarium kupilem juz uzywane z tym wlasnie podlozem jako krewetkarium i nie wiem kiedy ostatnio ktos to robil. Teraz pytanie: czy zlac cala wode i od poczatku wszystko robic czy zostawic troche wody i partiami wyciagac zwir do plukania? filtr (TETRA TEC EX 700 z wkladem weglowym) wlaczyc od razu jak to bedzie tylko mozliwe czy poczekac az woda nie bedzie metna? Woda byla by to kranowka z dodatkiem antychlora i aqua safem tetra aqua. Po jakim czasie w takim przypadku moge wpuscic rybki? nie mam innego zbiornika zeby je przetrzymac:/
Prosze o odpowiedz fachowcow Smiley

marcinl
Szczecin
Super aktywny

« Odpowiedz #1 : Listopad 08, 2008, 15:04:33 »

filtr ma pracować non stop
im więcej wody zostawisz tym lepiej - będzie krócej dojrzewać
daj sobie spokój z chemią! wody w Polsce już się w większości miejsc nie chloruje!

moje 72l - http://www.akwarium.net.pl/forum/index.php?topic=17736.0
Ulubione - Kiryski Pstre, Gurami Mozaikowe i krewetki Smiley
krzyniu
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #2 : Listopad 08, 2008, 15:26:07 »

Pracuej non stop:) A jest sens brac wode z elektrocieplowni? (destylowana) cos mi kiedys tesciu mowli ze jak paletki trzymal to wlasnie taka wlewal...

mario27-28
Super aktywny

« Odpowiedz #3 : Listopad 09, 2008, 10:14:18 »