lukasz2223
:)
Stały użytkownik

Life is too short...
|
 |
« : Czerwiec 06, 2008, 13:38:04 » |
|
Czesc wszystkim,ciesze sie ze znalazłem tak ciekawe forum,i mysle ze bede zadowolony z waszych porad.Otóz jestem zielony w sprawach akwarium,jednakze miałem juz kiedys 45-litrowe.No i teraz juz jako dorosły chłop chce załozyc po raz kolejny.Wybrałem 112 litrowe i teraz po kolei chcialbym wiedziec co dalej a mianowicie jaki potrzebuje filtr i jaka grzałke.?Oczywiscie czytałem duzo,ale wszedzie same nazwy aqua cos tam czy jeszcze co innego to nic mo nie mowi,moze łatwiej o jaki filtr mam sie pytac w sklepie i o jaka grzałke,w akwarium mam zamiar trzymac pare standartowych roslinnek kilka gupikow neonki,moze cos jeszczee tylko nie wiem co,za wszelkie porady z gory dziekuje,aha powiedzcie jakie rybki moge miec z neonkami takie zeby sie nie gryzly. aha zapomniałem dodac ze niechciał bym wydawac fortuny na wyposazenie ale tez zeby nie było chinskie
|
|
|
|
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2008, 13:45:35 wysłane przez lukasz2223 »
|
|
|
|
|
majkelpast
Zainteresowany

Zawsze i bez końca będę odwracał łeb do Słońca
|
 |
« Odpowiedz #1 : Czerwiec 06, 2008, 13:44:41 » |
|
Filtr najlepiej zewnętrzny kubełkowy ale jeśli nie masz tyle kasy to wewnętrzny poproś dla Twojego litrażu np Aquael fan 2. Grzałka 100 W ale to chyba nawet za duża będzie. Co do rybek - na dno kiryski + otoski (od biedy zbrojnik niebieski "glonojad") + np mieczyki i platki albo zamiast nich jakieś pielęgniczki np borelli albo kakadu albo agassizy, wybór na prawdę spory, poszukaj w jakimś atlasie rybek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
deexer
Stały użytkownik

|
 |
« Odpowiedz #2 : Czerwiec 06, 2008, 14:04:49 » |
|