Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: 1 [2]
  Drukuj  
Autor Wątek: Obsada akwarium  (Przeczytany 4968 razy)
andrzejkowac
Bywalec

« Odpowiedz #15 : Sierpień 23, 2009, 14:34:10 »

Dla  jasności kolego Jaro ileś tam ja na Ciebie nie najeżdżam tylko jasno i konkretnie piszę co myślę o tym poście i o tobie .A że nie jest to słodkie  no cóż ..ważniejsze że jest szczere i jak na moje zdolności całkiem uprzejmie napisane .
Ja też jestem tu  nowy. Akwarystyką zajmuję się dopiero od kilku lat więc można powiedzieć że byłem jestem i długo jeszcze będę początkującym adeptem tej sztuki  ale nawet taki laik jak ja wie jaki mniej więcej powinien być minimalny litraż dla najpopularniejszych ryb min.Skalarów   .Więc nadal nie najeżdżając na Ciebie twierdzę że albo to jakaś ściema albo akwarysta z Ciebie jak z koziej .....sam sobie dokończ

Na tym kończę dyskusję w tym temacie i życzę miłego dnia.

Młode ampularie oddam
Jaro154
Nowy
*

« Odpowiedz #16 : Sierpień 23, 2009, 14:45:02 »

@^Up n/c

A co do akwarium to maksymalna wysokość jaką mogę dać do 30 cm. czyli max akwa może być 75x35x30 (dł x szer x wys)
A do tego jak z oświetleniem? 1W/1L ?
blom88
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #17 : Sierpień 23, 2009, 15:14:23 »

@^Up n/c

A co do akwarium to maksymalna wysokość jaką mogę dać do 30 cm. czyli max akwa może być 75x35x30 (dł x szer x wys)
A do tego jak z oświetleniem? 1W/1L ?

Hmm... dlaczego max wysokość możesz dać 30 cm? W mebelek się większe akwa nie chce zmieścić??? Pozatym weź pod uwagę też to, że do samej krawędzi wody nie nalejesz, zawsze zostawisz ok 2 cm. A co do oświetlenia to skoro chcesz mieć tak płytkie akwarium to chyba starczy te 0,4 - 0,5 W na 1 litr.
Jaro154
Nowy
*

« Odpowiedz #18 : Sierpień 23, 2009, 15:23:26 »