Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Sprzęt, technika akwarystyczna « JEśLI MASZ PYTANIE O FILTR TO PISZ TUTAJ!!!
Strony: [1] 2 3 ... 191
  Drukuj  
Autor Wątek: JEśLI MASZ PYTANIE O FILTR TO PISZ TUTAJ!!!  (Przeczytany 352366 razy)
majster.uzwojenia
Nowy
*
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4


« : Maj 30, 2007, 15:49:35 »

Witam
Często na forum pojawiają się pytania o filtry...

Jeżeli masz jakiś problem z działaniem swojego filtra to spróbuję Ci pomóc. Wink

Pisz o wszystkim i staraj się dokładnie opisywać swój problem...

Czekam na posty!!
Zapisane

Every things fall away, every things it' s a coopy and a coopy and a coopy...
TURYSTA
Gość
« Odpowiedz #1 : Maj 30, 2007, 20:45:39 »

mam problem z filtrem przestal mi sie podobac Smiley
da sie go wymienic u ciebie na lepszy model ?Smiley
traktuj to jako zart ale pomysl masz ok Smiley
Zapisane
Magdallenah
Ja.
Super aktywny
*****
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1131


I'm ;)


WWW
« Odpowiedz #2 : Maj 30, 2007, 20:49:25 »

Wymajuj go akwarelami i powieś na ścianie... Piccasso  Good !

Majster czeka na posty   Kiss
« Ostatnia zmiana: Maj 30, 2007, 22:38:19 wysłane przez Magdallenah » Zapisane

Pozdrawiam, Magda.
emade
Nowy
*
Wiadomości: 45


...Huana...


« Odpowiedz #3 : Czerwiec 04, 2007, 13:43:11 »

te majster siema...  Wink

Mam 25l i filtr " FANFILTER plus( FAN mini )AQUAEL... 230V- 50Hz 4.2W


Jak go zabezpieczyć by dobrze filtrował wodę a nie wciągał mi świeżo narodzonych krewetek?

Ps.
 Tylko nie pisz ze mam zmniejszyć jego siłę...

Pozdrawiam
Zapisane

http://www.bwal.yoyo.pl/ <- fotorelacja, cały czas aktualizowana.... Wink
TURYSTA
Gość
« Odpowiedz #4 : Czerwiec 04, 2007, 14:01:30 »

naciagnij na niego gabke albo wsadz ja do srodka lub wata perlonowa na gumce i po problemie
Zapisane
emade
Nowy
*
Wiadomości: 45


...Huana...


« Odpowiedz #5 : Czerwiec 04, 2007, 14:08:11 »

TURYSTA
to se ne da... Wink

Mam gąbke w środku i tak są wsysane... bo w tym filtrze jest taka przegroda gdzie oddziela wlot od gąbki i w ten wlot nie da rady nic wsadzić  i tam są wsysane te małe właśnie...
a jak naciągnę coś na filtr to ten cały syf sie tam gromadzi a nie w filtrze...
jak by to było banalne to bym dawno zrobił  Wink
pozdrawiam.
Zapisane

http://www.bwal.yoyo.pl/ <- fotorelacja, cały czas aktualizowana.... Wink
Emi
Global Moderator
Super aktywny
*****
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 5480



WWW
« Odpowiedz #6 : Czerwiec 04, 2007, 15:01:41 »

Ściągnij ten pojemnik z watą. Sprawdź czy tam się da umieścić rurkę, zrób w niej dziury wielkości ok 0,5 cm, na tą rurkę naciągnij najzwyklejszą na świecie bardzo drobną gąbkę taką do filtra brzęczkowego. Jeśli nie da się tam tej rurki zamontować to nie wiem. Ja mam takie filtr ale mam bardzo dużo mchu u krewetek i jakoś się nie wciągają bo łażą po tym mchu.
Zapisane

Pozdrawiam,
Emi

Górnośląskie Stowarzyszenie Akwarystów - www.gsa.org.pl

Małe jest piękne... ale w większym ryby czują się lepiej.
emade
Nowy
*
Wiadomości: 45


...Huana...


« Odpowiedz #7 : Czerwiec 04, 2007, 18:31:44 »

ehhh Emi danke...  Wink

Coś pokombinuje....

Obsadziłem narazie filtr roślinami może to coś pomoże...
Ale dzięki wielkie Smiley  papa
Zapisane

http://www.bwal.yoyo.pl/ <- fotorelacja, cały czas aktualizowana.... Wink
TURYSTA
Gość
« Odpowiedz #8 : Czerwiec 04, 2007, 21:31:37 »

da sie chlopie kup wate perlonowa  owin nia dokaldnie filter zablokuj gumka i bedzie tzrymac i nic nie wciagnie u mnie to dziala
Zapisane
Oswald
Super aktywny
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1478


Moje Logo


WWW
« Odpowiedz #9 : Czerwiec 05, 2007, 08:42:32 »

i tak są wsysane... bo w tym filtrze jest taka przegroda gdzie oddziela wlot od gąbki i w ten wlot nie da rady nic wsadzić

chyba da rade wsadzic tam roche waty perlonowej, ale nawet jak nie, to mozna wziac kawalek ponczochy i nasadzic na ten pojemnik i zabezspieczyc gumka, aby nie spadal.
Zapisane

Moje akwa: 375, 112, 63
Lubię projektowanie podwodnych światów.
Tomasz26
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 118


« Odpowiedz #10 : Czerwiec 05, 2007, 09:31:06 »

Witam Wszystkich Cheesy
Niedawno zakupiłem dwa filtry aqua szut Turbo 550. Od samego początku jest z nimi coś nie tak Angry trzeba się nieźle nakombinować żeby zaczęły napowietrzać zbiornik. Ja doszłem do tego że robię to tak: 1.Zaginam wężyk od powietrza 2.Ustawiam filtr do góry "nogami 3.Zanurzam (pozbywam się całego powietrza ze środka) 4.Uruchamiam go 5.obracam go w pozycji "naturalnej" 6.No i w końcu puszczam zagiętą rurkę od napowietrzania Angry ...
I tak muszę robić z dwoma tymi filtrami,bo inaczej nie chcą napowietrzać...
Czy ktoś z Was posiada takie filtry?....i czy też macie z nimi takie problemy?
Pozdrawiam
Zapisane

emade
Nowy
*
Wiadomości: 45


...Huana...


« Odpowiedz #11 : Czerwiec 05, 2007, 11:28:41 »

a no witam...

a no tak wsadziłem tam gąbkę  wcisnąłem na chama i jest tylko jak by mi filtr zwolnił z wydajnością....

To zrobiłem tak jak oswald poradził....
pończochę nałożyłem i jest ok małe sie nie wsysają tylko na tej pończoszce zatrzymuje sie cały syf... ale jakoś dam rade Smiley
Dzięki pozdrawiam...
Zapisane

http://www.bwal.yoyo.pl/ <- fotorelacja, cały czas aktualizowana.... Wink
Oswald
Super aktywny
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1478


Moje Logo


WWW
« Odpowiedz #12 : Czerwiec 05, 2007, 16:46:43 »

Czy ktoś z Was posiada takie filtry?....i czy też macie z nimi takie problemy?
Pozdrawiam

Ja posiadam inne, ale ogolnie zasada jest taka sama. Filtr nie zaskoczy, dopóki komora wirnika nie jest zalana. Turbofiltry Aquaela tez musialem czasem obracac aby wypuscic powietrze.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2007, 06:22:24 wysłane przez Oswald » Zapisane

Moje akwa: 375, 112, 63
Lubię projektowanie podwodnych światów.
skalar76
Stały użytkownik
***
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 328



« Odpowiedz #13 : Czerwiec 05, 2007, 20:26:11 »

Musze cie pocieszyć Oswaldzie że w 1100 to standard pozostałe startują bez problemu, poprostu ten typ tak ma  Good !
Zapisane
artpol
Świat jest piękny............ i groźny
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Artur


« Odpowiedz #14 : Czerwiec 05, 2007, 21:39:30 »

Dokładnie .....  Cheesy
FAN-2 Aquael'a startuje i odpowietrza się prawidłowo i bezproblemowo....
Czasem wystarczy tylko chwilke zaczekac aż wypompuje powietrze z komory wirnika i jest git.
Mówiąc "chwile zaczekać" mam na mysli (w moim przypadku) ok.15-20 sek.  Afro
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 191
  Drukuj  
 
Skocz do: