Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Jinrey - 120 l mój początek  (Przeczytany 2834 razy)
jinrey
Nowy
*
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6



« : Luty 24, 2010, 13:16:39 »

Witam! Jestem początkującym akwarystą. Akwarium mam już półtora roku, ale dopiero od pół roku udało mi się otrzymać równowagę w nim. Baniak jest wielkości 120 litrów. Woda filtrowana jest przez "Filtr aqua szut 750 turbo". Nie posiadam grzałki, ponieważ w pokoju jest stała temperatura, która nie zmienia się przez cały rok 24 stopnie Celsjusza. Jako podłoże mam zmieszane dwa rodzaje żwirku: drobno ziarnisty i grubo ziarnisty. Akwarium oświetlam lampką halogenową 35 W (przyczyniła się do bardzo szybkiego rozrostu moich roślin. W przeciągu 2-3 tygodni od roślin 5 cm urosły do 30 cm). W przyszłości zamierzam zmienić oświetlenie na dwie żarówki 20 W. (nie wiem tylko jak je zmontować, żeby można było je podłączyć do gniazdka, bez kupowania żadnych pokryw itp.) Jeśli chodzi o rośliny to mam:
Hygrophila corymbosa x 14
Bacopa monieri x 2
Echindorus Osiris x 1
taka zielona kulka Tongue (nie wiem jak się nazywa) x 1
Rybki:
około 26 czarnych molinezji
4 dziwolągi (molinezja balonowa skrzyżowana z czarną molinezją)
1 Gurami mozaikowy (były dwa, ale samiczka miała jakiś problem z rodzeniem i zdechła Sad )
2 Danio ( było ich 7 ale resztę oddałem)
1 Skalar (jeden zachorował jakieś 7 miesięcy temu, zrobił się cały zielony i zdechł)
2 Kiryski Spichrzowe
1 Wąż
1 Glonojad
(kiedyś miałem: neonki, kilka glonojadów, razborki, bojownika)

Zamierzam wprowadzić jeszcze wiele zmian, ale fundusze obecnie mi na to nie pozwalają. Pozdrawiam JinRey

Zdjęcie zrobione przed chwilą (grzebałem w akwarium) stąd te zacieki na szybie - żeby nie skasowali postu Tongue Mogę liczyć na jakieś porady na udekorowanie akwarium?

« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2010, 19:30:30 wysłane przez jinrey » Zapisane

Krab
Unikam moderatorów jak ognia... xD
Bywalec
****