Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: bonsai 220l po Irlandzku  (Przeczytany 3362 razy)
bonsai
Nowy
*
Wiadomości: 10


« : Sierpień 23, 2011, 22:17:20 »

Jako nowy uzytkownik pragne sie przedstawic.
Mieszkam w Irlandii- stad w tytule 220l po Irlandzku- nie potrafilam wymyslic nic lepszego:)
To moje pierwsze w zyciu akwarium.

Poczatki byly ciezkie. Zaczynalam, z plastikowymi roslinkami i tymi okropnymi ozdobami w typie greckich budowli, statkow etc.
Wszystko poszlo w kosz...

Na chwile obecna nie ma nic sztucznego.
Jako, ze jestem laikiem to nie znam nazw roslin, ktore posiadam.
Zreszta w zoologivznym, w ktorym kupowalam nie potrafiono mi podac nazw...
Bardzo ciezko tu kupic ladne, zdrowe i oryginalne rosliny akwariowe.

Ostatnio kupilam cos, co okazalo sie, ze roslina akwariowa nie jest. Ale cale zycie sie czlowiek uczy.

filtr:
2x TetraTec IN 1000
1x aquatel
+kostka napowietrzajaca
+ruch wody
w planie deszczowina.
Grzalka:
Tetra 200W
oswietlenie:
2x54w
Fauna:
1x krab
4x krewetka filtracyjna
10x Razbora klinowa
4xgupik
1xpielegnica boliwijska-samica
11x molinezja
Flora:
Moczarka napewno.
mech, Cabomba,
Nadwódka Trójkwiatowa
 Reszta nieznana.



Podloze to Oliver Knott Nature Soil + zwirek 1mm na wierzchu.

Podaje mikro i makro, potas i co2
Chwilowo chyba mam nadmiar magnezu bo coniektore liscie nadwodki zaczely mi sie podwijac Sad

Podmiana wody 50% co 2tygodnie.



Zakupilismy dzis tez kostke. Czekamy az woda sie uzdatni i akwarium dojrzeje aby trzymac tam narybek. Chwilowo maluchy trzymamy w kotniku a akwa glownym.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2011, 22:19:19 wysłane przez Grajewiak » Zapisane
rodia
Super aktywny
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1062


memento mori


WWW
« Odpowiedz #1 : Sierpień 23, 2011, 23:06:03 »

Jeśli to po lewej to jest napowietrzanie (które i tak jest niepotrzebne) to wytrąca Ci ono praktycznie całe co2 które podajesz.
Po co ta kurtyna ?