Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Jak rozmnożyć rybki « Jak poznać czy welonica będzie miała ikre
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak poznać czy welonica będzie miała ikre  (Przeczytany 11245 razy)
Pablito
Nowy
*
Wiadomości: 26



« : Grudzień 22, 2005, 14:20:50 »

Siemka Prosze o pomoc jestem początkujący i niewiem czy moja welonica będzie miała ikre czekam na odpowiedz
Zapisane
Komandos
Super aktywny
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1528


Zambrów


« Odpowiedz #1 : Grudzień 22, 2005, 14:51:48 »

a z kąd wiesz  że welonica?? Płeć da sie rozpoznać tylko wtedy kiedy będą podchodziły do tarła

Może byśpodał jakie akwa i wogule.
Zapisane

Wkrótce 100 litrowa tanganika z muszlowcami Smiley
Pablito
Nowy
*
Wiadomości: 26



« Odpowiedz #2 : Grudzień 22, 2005, 15:41:22 »

Tak mi się wydaje że to samic abo cały czas lata za nią samiec i ona jest bardzo gruba
Zapisane
remol;]
Bywalec
****
Wiadomości: 390


« Odpowiedz #3 : Grudzień 22, 2005, 16:25:18 »

A jakie akwa i wogle bo pewnie słoik nie akwa i się pyta jeszcze(sory że od razu tak stwierdzam ale najcząściej tak jest Smiley )
Zapisane
Pablito
Nowy
*
Wiadomości: 26



« Odpowiedz #4 : Grudzień 22, 2005, 17:56:51 »

Ma akwarium 112l i mam parke molinezji 2 neonki 2 welony 2 gurami parke bojowników parke mieczyków glonojada 2 parki gupików Smiley
[/url][/list][/code][/quote]
Zapisane
remol;]
Bywalec
****
Wiadomości: 390


« Odpowiedz #5 : Grudzień 22, 2005, 19:10:40 »

Oj to welony zupełnie nie nadają się do tej obsady!Do welonów pasują jedynie inne welony,kardynałki i w ostateczności podobno danio malabarskie(ale te lubi duże akwa)Radze oddać welony i zrobić coś z resztą obsady np .neony(ryby stadne) :wink:
Zapisane
Pablito
Nowy
*
Wiadomości: 26



« Odpowiedz #6 : Grudzień 22, 2005, 20:59:09 »