Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: 1 [2] 3 4 ... 12
  Drukuj  
Autor Wątek: Ciąza u Danio.  (Przeczytany 120864 razy)
Filip2
Nowy
*
Wiadomości: 23


« Odpowiedz #15 : Styczeń 28, 2008, 21:09:08 »

Moim zdaniem nie ma szans co do kotnika.A  mam do was pytanie np do wisnia_gc czy patrzales jakie masz parametry wody np ph co2 ?
Zapisane
wisnia_gc
Bywalec
****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 467


« Odpowiedz #16 : Styczeń 28, 2008, 21:36:20 »

Moim zdaniem nie ma szans co do kotnika.A  mam do was pytanie np do wisnia_gc czy patrzales jakie masz parametry wody np ph co2 ?

co2 Huh Cheesy Jak bawiłem się w rozmnażanie danio to nie bawiłem się w żądne mierzenie parametrów. Zresztą do tej pory mierzę tylko ph. Ogólnie danio jest bardzo prosto rozmnożyć. Pamiętam, że robiłem to tak. Obniżałem temp w akwa. Tak na 22-23*C. Karmiłem dobrze rybki i po kilku dniach przekładałem je do kotnika i podnosiłem temp do 26*. Cała filozofia Wink
Zapisane

Filip2
Nowy
*
Wiadomości: 23


« Odpowiedz #17 : Styczeń 28, 2008, 21:43:40 »

Aha dzieki może mój problem jest taki że mam akwarium na parapecie ale od tej strony co nie dochodza promienie słonca.Ale juz obserwowałem gonitwy za samica rano samiec próbował zwabic samice do roślin lecz bez skutecznie moze to wina samicy.
Zapisane
kristix14
Stały użytkownik
***
Wiadomości: 113


« Odpowiedz #18 : Styczeń 29, 2008, 14:42:31 »

odwiedzilem dzis biblioteke w poszukiwaniu starszych ksiązek o akwarystyce i dowiedzialem sie sporo.Ile mam procent szans na wytarcie w takich warunkach w akwarium tarliskowym.
Ryby :
1 samiczka i 2 samce dojrzałe plciowo za stare tez nie sa bo gosciu w sklepie powiedzial ze sa w sam raz do rozmnazania.
Rosliny :
kabomba,zwartka i java.
Sprzet :
grzalka, filtr, napowietrzacz, i oswietlenie no i ruszt ikrowy.
 
« Ostatnia zmiana: Styczeń 29, 2008, 14:44:18 wysłane przez kristix14 » Zapisane
ala
Super aktywny
*****
Wiadomości: 3229


ala


« Odpowiedz #19 : Styczeń 29, 2008, 14:55:34 »

i ty to wszystko masz w 5l. ,dobrze rozumiem? jak tak to IMO nie mają gdzie pływać ,może jednak lepiej bez roślin. albo przynajmniej nie aż tyle ...zostaw jedną.

1 samiczka i 2 samce dojrzałe plciowo za stare tez nie sa bo gosciu w sklepie powiedzial ze sa w sam raz do rozmnazania.

 
gościa w sklepie to lepiej nie słuchaj! co miałby Ci powiedzieć  Wink ''te ryby co sprzedaje to się raczej do niczego nie nadają a już na pewno nie do rozmnażania ,są tak stare że dziwne że jeszcze żyją i na dokładkę kulawe i bezpłodne''? wiadomo że każdy sprzedawca zachwala swój towar choćby nie wiem jak zły był......... Grin
Zapisane

Filip2
Nowy
*
Wiadomości: 23


« Odpowiedz #20 : Styczeń 29, 2008, 14:58:16 »

a wlasnie kristix14  udalo ci sie juz rozmnozyc danio  ? mieżysz ph ? i jaki gatunek rozmnazasz?ja chyba tygrysie.Dzis dokupiłem samice zobaczymy jutro,lecz samica ma oderwanom skóre po bokach głowy i miedzy oczami to wina sprzedawcy przycisnoł ją siatką do odłowu.
Zapisane
ala
Super aktywny
*****
Wiadomości: 3229


ala


« Odpowiedz #21 : Styczeń 29, 2008, 15:05:10 »

to czemu jej nie odniosłeś z reklamacją?
Zapisane

kristix14
Stały użytkownik
***
Wiadomości: 113


« Odpowiedz #22 : Styczeń 29, 2008, 16:01:58 »

  gościa w sklepie to lepiej nie słuchaj! co miałby Ci powiedzieć  Wink ''te ryby co sprzedaje to się raczej do niczego nie nadają a już na pewno nie do rozmnażania ,są tak stare że dziwne że jeszcze żyją i na dokładkę kulawe i bezpłodne''? wiadomo że każdy sprzedawca zachwala swój towar choćby nie wiem jak zły był......... Grin

ala to byl maz mojej siostry ciotecznej Cheesy 

a co do tych 5 l nie nie o to chodzi zamierzam to wszystko ,,zrobić`` w 25 l

Filip2 nie jeszcze nie nawet jeszcze ryb nie wpuscilem do tarliskowego oddzielilem je od siebie i czekam moze jutro wpuszcze albo nawet dzisiaj. A jeśli chodzi o gatunek to pregowane jak sie uda to moze malbarskie
Zapisane
Filip2
Nowy
*
Wiadomości: 23


« Odpowiedz #23 : Styczeń 29, 2008, 17:37:58 »

jak ci sie uda to napisz jak przebiegało tarło itp.Ja narazie daje wolne rybką.A co do samiczki to siostra kupywala
Zapisane
kristix14
Stały użytkownik
***
Wiadomości: 113


« Odpowiedz #24 : Styczeń 29, 2008, 17:56:30 »

okej napisze wszystko. Jak wogole się uda:D Ale jestem dobrej mysli juz nie raz rozmnazałem jajorodne
Zapisane
ala
Super aktywny
*****
Wiadomości: 3229


ala


« Odpowiedz #25 : Styczeń 29, 2008, 18:51:48 »

 

ala to byl maz mojej siostry ciotecznej Cheesy 

a co do tych 5 l nie nie o to chodzi zamierzam to wszystko ,,zrobić`` w 25 l


Aaa ,to zmienia obraz sytuacji..
« Ostatnia zmiana: Styczeń 29, 2008, 19:50:28 wysłane przez ala » Zapisane

kristix14
Stały użytkownik
***
Wiadomości: 113


« Odpowiedz #26 : Styczeń 29, 2008, 19:46:23 »

zawsze jak jest dostawa to najładniejsze okazy zostawia dla mnie:D:D wiec zysk jest spory Cheesy Wlasciwie , gdyby nie on to nie wiem czy bym miał teraz akwa
Zapisane
Filip2
Nowy
*
Wiadomości: 23


« Odpowiedz #27 : Styczeń 30, 2008, 09:44:08 »

Jak chcesz rozmnozyc malabarskie to musi byc wiekszy zbiornik niz 5 l za mało by było dla nich miejsca.U mnie dzisiaj 2 samce walczyły o przywództwo.Pozdro
Zapisane
kristix14
Stały użytkownik
***
Wiadomości: 113


« Odpowiedz #28 : Styczeń 30, 2008, 13:50:32 »

Filip2 ale ja mam jeszcze 25 l po za tym nie wiem czy bede rozmnazał malabarskie. Dzisiaj wierczorem pewnie wpuszcze ryby do akwa tarliskowego. A i jeszcze jedno pytanie czy dokupic jakies danio do tarla czy 2 samce i samica wystarczą?? A moze kardynalki kupić rozmnożyly by się w tych samych warunkach co danio?Huh?? prosze o odp bo o 5 ide do sklepu i czekam na odp
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2008, 15:45:49 wysłane przez kristix14 » Zapisane
Filip2
Nowy
*
Wiadomości: 23


« Odpowiedz #29 : Styczeń 30, 2008, 17:02:43 »

wystarcza ci 2 samce i jedna samica w zupełnosci chyba ze chcesz mozesz dokupic jedna samice i 2 samce i wtedy bedzie 4 samce i 2 samice otrzymasz wtedy wiecej ikry od 2 samic
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 12
  Drukuj  
 
Skocz do: