Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: Ratunku moje rośliny giną!!  (Przeczytany 4573 razy)
mihco
Bywalec

Ziom

« : Luty 06, 2007, 20:21:46 »

Jestem początkujący związku z akwarystyką  Embarrassed  no i mam pewne pytania, na które odpowiedzi mi bardzo pomogą, szczperając w internecie, a przedewszystkim na allgero znalazłem dyfuzor do akwa, no i tutaj zaczynają się problemy, człowiek, który to sprzedaję twierdzi, żę podawanie CO2 pomoże roślinkom rosnąć i zabije glony, mam w jednym akwa straszne glony to chyba są okrzemki, ale nie znam się na tym za bardzo. Są wszędzie, na roślinach (nawet czasem ich warstwa jest tak gruba, że nie widać koloru roślin) są na szybie na kamieniach. Próbowałem to zwalczyć silniejszym światłem, ale to tylko pogorszyło sprawe, bo z brązowego osadu zrobił się zielony i po dwóch dniach przez szybe nie było widać ryb  Undecided Wściekły   teraz mam światło sylvania grolux 18w i Philipsa też 18w nie używam żadnych nawozów, gdy do wody dodawałem Aquaclar Zoolka troche pomogło, ale i tak było ich sporo, prosze o pomoc, jest to akwarium o pojemności 112 litrów pH jest około 7 a reszta parametrów jest mi nieznana. Jeżeli potrzeba jeszcze jakiś informacji prosze podać jakich a uzupełnie bardzo prosze o pomoc. Ostatnio też się zastanawiałem, że może to jest od światła słonecznego, to możliwe??
Oto zdjęcie :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/024603c8e1f5efad.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29db5d379000ee3a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f803c40eb3d796f2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/99ab63037c1fe97e.html

Prosze Was pomóżcie mi i moim rybciom!

Dzień, który przynosi nowe życie, może być niezwykły, tak jak niezwykłe może być życie, które przychodzi każdego dnia
jachu
Stały użytkownik

« Odpowiedz #1 : Luty 06, 2007, 21:06:18 »