Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Jak rozmnożyć rybki « Gupikowe przedszole, czyli kotnik u początkujących akwarystów
Strony: [1] 2 3
  Drukuj  
Autor Wątek: Gupikowe przedszole, czyli kotnik u początkujących akwarystów  (Przeczytany 8926 razy)
Rybka_Wanda
Nowy
*
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 13



« : Styczeń 03, 2007, 15:21:51 »

Witam Cheesy Wreszcie kupiliśmy wymarzone akwarium. W założeniu miał to być prezent gwiazdkowy dla Córci, jednak to razem z Mężem głównie cieszymy się z nowych lokatorów Grin Tak jak Mąż jestem kompletnie zielona w temacie i jak to zwykle bywa od razu wpadłam na głębokie wody Wink Otóż nabyliśmy 10 neonków, 4 kiryski spiżowe i parkę gupików. Pani Gupikowa już była w ciąży, a i tak wieczorami odbywało się niezłe tarło Wink Dzięki temu forum dowiedzieliśmy się nieco o zwyczajach gupików, więc zasadziliśmy w tle mały gąszcz, tak aby młode miały się ewentualnie gdzie schować. Niestety akwarium zostało skażone, a parka gupików głównie na tym ucierpiała. Podaliśmy lekarstwa i witaminy, jednak Pan Gupik zszedł tuż przed początkiem kuracji Cry Gupikowa za to dzień później się okociła i tak odpadł problem kupna nowego samca Wink Młode pokolenie od razu znalazło skuteczne schronienie wśród bujnej roślinności. Szczerze mówiąc liczyłam jednak na to, że Gupikowa dokona po pewnym czasie "selekcji naturalnej", jednak i ona zasiliła zastępy Krainy Wiecznych Bąbelków  Sad Ponowna kąpiel w Bactopurze niewiele dała Angry Reszta lokatorów akwarium na szczęście ma się dobrze. Pozostaje jednak problem młodego pokolenia gupików, które rosną jak na drożdżach. Wsuwają wszystko jak leci - nawet nie muszę rozdrabniać. Minęły dwa dni i już można spokojnie rozróżnić samce od samiczek. "Łomatko"! I co ja zrobię z dwa i pół tuzina gupików?! Tongue Oddać w "dobre ręce", czy co? O stacji Sedes Porcelit nawet nie myślę Wink Będę wdzięczna za wszelkie rady