Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: 1 [2]
  Drukuj  
Autor Wątek: Irlandia - Co. Dublin i pozostale hrabstwa  (Przeczytany 32768 razy)
Ricco
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 60


« Odpowiedz #15 : Sierpień 22, 2010, 16:44:17 »

witaj Irishman, przegladalem stronke tego sklepu co umiesciles linka i powiem ze mnie zaciekawil. Nie orjentujesz sie czy jest moze jakis sklep w centrum Dublina poza tym kolo Parnel. Jutro wybieram sie prawdopodobnie do dublina wiec moze uda sie kupic baniaczek. Mozesz napisac jakie masz akwarium i jaka obsade bo ja troche jestem zielony w tym temacie chociaz ostatnio duzo czytam i staram sie dowiedziec jak najwiecej (im wiecej czytam to dochodze do wniosku ze to nie takie latwe). Mam zamiar do mojego baniaczka zalozyc oswietlenie Led jezeli sie uda i filtr Fluval U3. Co sadzisz? I czy TetraTest 6 in 1 Water Test Strips nadaje sie jako pierwszy test dla poczatkujacego?
Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2010, 17:13:32 wysłane przez Ricco » Zapisane
Alkon1976
Nowy
*
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 15


Bo rybka lubi pływać...


« Odpowiedz #16 : Grudzień 03, 2010, 16:51:04 »

No to ja watki zakladam a tu prosze same Iryski!!! Wink Mieszkam w Tullamore Co. offaly, moj baniak tu http://www.akwarium.net.pl/forum/nasze-akwaria/moj-baniaczek-60l/ szukam kogos kto by mi podeslal troche mchow.

Pozdrawiam,
Adam

PS. Ricco duzo lepsze i dokladniejsze sa testy kropelkowe.
Zapisane

Przyjaciel - ktoś, przed kim można głośno myśleć.
Valerio
Nowy
*
Wiadomości: 1


« Odpowiedz #17 : Maj 01, 2014, 18:10:31 »

witam jestem nowy na portalu i interesuje mnie kupno kiryśników czarnoplamych w Irlandii w celu rozmnożenia , kupię pary rozpłodowe dorosłe ( czyli samica i 2-3 samce ) albo młode rybki w ilosci 20-30 sztuk w rozsądnej cenie . Mieszkam w Nenagh
Zapisane
sylvi91
Nowy
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #18 : Sierpień 19, 2018, 01:23:56 »

Witam.