Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Mech  (Przeczytany 2286 razy)
Kadafix
Stały użytkownik
***
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 269


« : Grudzień 18, 2012, 22:56:29 »

Witam. Potrzebuje szybko porady Smiley Z tyłu akwarium muszę pozbyć się cabomby, gdyż mi zmarniała (nie mogę dać sobie z nią rady ;/ ) i  zamiast niej chciał bym jakiś mech. W sklepie u mnie jest tylko jeden mech, chyba jawajski gdyż nie znam się dobrze a najbardziej mi on pasuje do jawajskiego. Czytałem, że ładnie on się rozrasta w górę. I teraz mam problem. Jak lepiej go posadzić na tyle akwarium:
Przywiązać go do kamienia i ułożyć blisko szyby, czy zrobić w ten sposób jak tu jest to pokazane
http://www.akwarystyka.com.pl/showthread.php?t=61819
i przykleić przyssawkę na dole szyby. Wtedy pod nim powstała by mała przerwa, ale planuję w przyszłości przed tym mchem posadzić flame moss. Zależy mi, aby urósł on zasłaniając jak najbardziej tylną szybę. Proszę o jak najszybszą odpowiedź.
Zapisane

Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, weź akwarium, popatrz w nie.
Baśpol
Stały użytkownik
***
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 200



« Odpowiedz #1 : Grudzień 18, 2012, 23:01:54 »

Ewentualnie siatkę ogrodową taką zieloną na przyssawkach na tylnej szybie zamocować, a pod nią mech rozłożyć równomiernie  Wink
Zapisane

Kadafix
Stały użytkownik
***
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 269


« Odpowiedz #2 : Grudzień 19, 2012, 16:34:04 »

Z tą siatką rozwiązanie mi się nie podoba. Chyba przywiąże go do kamieni, im mniej plastiku w akwarium tym lepiej. Ale dzięki za pomoc :-)
Zapisane

Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, weź akwarium, popatrz w nie.
Baśpol
Stały użytkownik
***
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 200



« Odpowiedz #3 : Grudzień 19, 2012, 16:54:46 »

Dosyć często wykorzystują ten patent w krewetkariach  Wink
Zapisane

Kadafix
Stały użytkownik
***
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 269


« Odpowiedz #4 : Grudzień 19, 2012, 20:16:28 »