Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: mętna woda (znowu)  (Przeczytany 3493 razy)
anita19
Nowy
*

« : Kwiecień 19, 2012, 12:04:47 »

Witam jestem początkującym "akwarystą" o ile mogę się już tak nazywać i mam problem Sad z wodą na początku było wszystko ok woda była przejrzysta a teraz jest mętna i z bliska widać małe pływające pyłki z tego co wyczytałam na forum to mogą być pierwotnaki i mam pytanie czy moge zakryć moje akwarium kocem mimo że są w nim ryby proszę o pomoc bo bardzo bym chciała żeby było wszystko ok i żeby moim rybkom żyło się u mnie dobrze Sad
mrs
:)
Super aktywny

bla bla bla...

« Odpowiedz #1 : Kwiecień 19, 2012, 14:58:03 »

Witam jestem początkującym "akwarystą" o ile mogę się już tak nazywać i mam problem Sad z wodą na początku było wszystko ok woda była przejrzysta a teraz jest mętna i z bliska widać małe pływające pyłki z tego co wyczytałam na forum to mogą być pierwotnaki i mam pytanie czy moge zakryć moje akwarium kocem mimo że są w nim ryby proszę o pomoc bo bardzo bym chciała żeby było wszystko ok i żeby moim rybkom żyło się u mnie dobrze Sad
Zacznijmy od podstawowych pytań. Jak duże jest Twoje akwarium?
 Jaką masz obsade?
Jaki masz filtr?
Jeśli są to pierwotniaki to zakrycie zbiornika kocem i silne napowietrzanie wody w ciągu 2-3 dni powinno rozwiązać sprawę.

anita19
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Kwiecień 20, 2012, 09:01:41 »

witam moje akwarium ma 112 l filtr wewnętrzny aquael model fan-3 plus obsada 2 glonojady 2 skalary 2 mieczyki 4 neonki 2 bocje(niestety zalęgły mi się ślimaki i mam nadzieje że te rybki sobie dadzą z nimi rade) 2 molinezje
mrs
Super aktywny

bla bla bla...

« Odpowiedz #3 : Kwiecień 20, 2012, 11:15:13 »

witam moje akwarium ma 112 l filtr wewnętrzny aquael model fan-3 plus obsada 2 glonojady 2 skalary 2 mieczyki 4 neonki 2 bocje(niestety zalęgły mi się ślimaki i mam nadzieje że te rybki sobie dadzą z nimi rade) 2 molinezje