Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: nowe akwarim 112l  (Przeczytany 1520 razy)
aneczka2324
Nowy
*
Wiadomości: 12


« : Luty 07, 2010, 12:59:45 »

Witam jestem początkującym akwarystą i mam pewien problem. Kupiłam akwarium 112l PROFILOWANE (80x35x40).
Jeszcze nie jest skończone, dopiero kompletuje potrzebny sprzęt i dekoracje.
Obecnie posiadam :
Filtr wewnętrzny BT 700 Hailea z deszczownicą.
Grzałka z termostatem 100W Hailea CB8300
Pokrywa ABS z oświetleniem T8 (2x18W)
NAPOWIETRZACZ ACO-2203 Hailea
Podłoże JBL Manado 25L
Korzeń (już wygotowany,wypłukany i gotowy do użycia)
Czy w takim akwarium potrzebuje zestaw do C02i czy nie zaszkodzi on rybką?
Chcę zakupić taki zestaw ale nie wiem czy jest sens.

Zakupiłam już roślinki:

ELEOCHARIS ACCICULARIS - SITOWIE IGŁOWATE
CLADOPHORA AEGAGROPILA (GAŁĘZATKA)
ROTALA ROTUNDIFOLIA 'GREEN'
Mech jawajski
Rotala rotundifolia (Rotala okrągłolistna)
Limnophila sessiliflora (Limnofila bezszypułkowa)
Ceratoptersis siliquosa (Paprotnica)
Cabomba caroliniana
Hygrophila siamensis
Bacopa monnieri (Bacopa drobnolistna)
 Ludwigia repens
Lysimachia nummularia
Lilaeopsis novae zelandiae
Rotala wallichii
 Eleocharis acicularis   
Egeria densa (Moczarka kanadyjska)

Wiem że jest ich dużo,ale część trafi również do mojego starszego akwarium 25l.
Ale nie wiem jak je rozmieścić żeby ładnie wyglądały?
Proszę o pomoc, ja jeszcze nie wiem co i jak.
Zapisane
bebikk
Bywalec
****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718

nowa przygoda z krewetkarium


« Odpowiedz #1 : Luty 07, 2010, 13:12:06 »

jak ulozyc rosliny pytasz, a ja odpowiem zebys weszla w dzial "nasze akwaria" i popatrzyla jak ludzie maja Wink