Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: W sprawie świetlówek...  (Przeczytany 1822 razy)
nati_snk
Zainteresowany
**

« : Grudzień 27, 2004, 18:34:16 »

Nadal jestem początkująca: mimo że mam już względne pojęcie o akwarystyce, mam jeszcze duże luki :oops: ... Tym razem chciałabym dowiedzieć się czegoś o świetlówkach. Chodzi mi o jej dobór - swoje akwarium mam 4 miesiące, a z tego co wyszukałam na forum świetlówki wymienia się co 6,więc muszę się powoli do tego przymierzać. I pojawia się problem... NIE MAM O TYM POJĘCIA  :!:  Sad  :?

Akwarium ma 60x30x30. W pokrywie firmy AkwaLux mam jedną świeltówkę 15W. A to chyba trochę mało... Nie chciałabym jej przerabiać, poza tym z tego co jej się przyjrzałam to nawet nie ma na drugą miejsca :!: Jak z tego wybrnąć :?:

No więc podsumowując -  
JAKĄ ŚWIETLÓWKĘ POLECACIE :?:

Plex
Stały użytkownik

« Odpowiedz #1 : Grudzień 27, 2004, 23:48:54 »

Nie musisz wymieniac swietlowek jezeli jeszcze dobrze swieca (tj bez zauwazalnych zmian typu migotanie lub sciemnienie) Najprosciej dolozyc wiecej swiatla poprzez wymiane swietlowki na mocniejsza np 36W ale wiaze sie to rowniez z wymiana calej elektroniki w pokrywie. I tak i tak musisz ja dodac lub wymienic. Zalezy czy wymieniasz swietlowke czy dokladasz druga.

Setka po starcie
nati_snk
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #2 : Grudzień 28, 2004, 16:31:08 »

Trochę pobuszowałam po necie i mam pytanie:

Czy wystarczyłoby:
- świetlówka Philips Aquarelle 15W + odbłyśnik :?: Jakie macie opinie o tej świetlówce :?:

Myśle to niej, gdyż jest ona dość popularna, a ja mieszkam w dość małym mieście, jakim jest SANOK i mam ograniczony rynek zakupów... :?  Sad

Plex
Stały użytkownik

« Odpowiedz #3 : Grudzień 28, 2004, 18:12:03 »