drizzt119
Zainteresowany

|
 |
« : Marzec 08, 2009, 22:23:24 » |
|
mam akwa 60l które dojrzewa i nie wiem jakie rybki do niego wpuścić żeby miały te same wymagania i zeby się nie biły i nie podgryzały. jestem początkującym akwarystą więc proszę o wyrozumiałość:) chciałbym kupić: 1-2skalary 1-2 glonojady jakieś myślałem też o neonkach(ok.5) i gupikach(też tak jakoś, albo mniej bo się szybko rozmnażają podobno)
proszę o doradzenie mi jakie kupić, z góry dzięki
|
|
|
|
|
|
Mateusz
|
|
|
|
marcinl
|
 |
« Odpowiedz #1 : Marzec 08, 2009, 22:30:22 » |
|
skalary i glonojady - nie, zbyt mały litraż na glony lepsze i odpowiednie - otoski, krewetki i ew. ślimaki - neretiny czy chlintony lub ampularie neonki i gupiki jak najbardziej - gupiki mogą być same samce może jeszcze kiryski? microrasbory galaxy? harem prętnika? bojownik? /oczywiście nie wszystko na raz  /
|
|
|
|
|
|
|
|
|
drizzt119
Zainteresowany

|
 |
« Odpowiedz #2 : Marzec 09, 2009, 22:51:35 » |
|
aha a ile tych otosków? samce czy samice? ile kirysków np.? bo ja tak nie wiem za bardzo:/ i jak bym kupił też bojownika to czy by nic innym nie robił? aha i jeszcze apropo, czy na zwykłym żwirku akwarystycznym(kamyczki 2-4mm-w sklepie kupiłem)będą rosły roślinki? i jak długo należy napowietrzać wodę? mam filtr z napowietrzaczem i deszczownią i deszczownia też napowietrza wodę. co zamontować? proszę o wasze rady:]
|
|
|
|
|
|
Mateusz
|
|
|
|
marcinl
|
 |
« Odpowiedz #3 : Marzec 10, 2009, 07:12:17 » |
|
otoski stadne ok 5-8 kiryski stadne moze jakiś mniejszy gatunek np. panda ilość jw bojownik nic im nie zrobi tak będą rosły, zwykły znaczy jaki? kwarcowy? granulację wybrałeś bardzo dobrze napowietrzanie możesz sobie darować, najlepiej wodę natleniasz przez ruch tafli wystarczy dać deszczownie równo z taflą a wyloty poziomo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebek2008
Zainteresowany

|
 |
« Odpowiedz #4 : Marzec 10, 2009, 12:42:58 » |
|