ChudyXP
Nowy

|
 |
« : Luty 22, 2009, 12:35:13 » |
|
Witam Mam akwarium 80l. W nim 4 welony. Jestem początkujący w prowadzeniu akwarium, choć sporo na temat welonów czytałem. Prosiłbym o rozwianie moich wątpliwości: 1) sprzedawca powiedział, że te rybki będą miały około 10 cm, więc skoro są 4, to daje łącznie 40 cm i to się nadaje do akwarium 80l. Prawda? 2) czy należy wpuścić jakiegoś glonojada? 3) skoro welony tolerują temperaturę od 10 do ponad 30 stopni to czy jest konieczna mi grzałka w akwarium? Gdzieś czytałem, że jeśli ma się same welony to grzałka nie jest zalecana. Temperatura w pokoju waha mi się od 20 do 25 stopni teraz jeśli to ma jakieś znaczenie. Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tOsIEk90
Nowy

|
 |
« Odpowiedz #1 : Luty 22, 2009, 12:44:39 » |
|
ad. 1 Karasie osiągają znacznie większe rozmiary więc 80l to za mały litraż dla 4 welonów ad. 2 Za mały litraż na zbrojnika, poza tym nie te wymagania jeśli chodzi o temp ad. 3 Z tego co wiem karasie są zimnolubne więc grzałka nie jest konieczna
pozdro
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Misquamacus
|
 |
« Odpowiedz #2 : Luty 22, 2009, 12:58:28 » |
|
Co już nie zliczoną ilość razy powtarzałem welon osiąga rozmiary męskiej dłoni (bez ogona). Proponuję olać ''porady'' sprzedawcy i skupić się na wiarygodnych źródłach.
|
|
|
|
|
|
 >>>>>>>>www.bojownik.pl<<<<<<<<< >>>>>>>> www.fawa.pl <<<<<<<
|
|
|
ChudyXP
Nowy

|
 |
« Odpowiedz #3 : Luty 22, 2009, 13:07:09 » |
|
Właśnie żałuje, że najpierw udałem się do sklepu a potem poczytałem :/ na przedniej szybie pojawiają mi się małe zielone plamki, jak sobie z nimi radzić? To te glony?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aaa
Stały użytkownik

(^^,)
|
 |
« Odpowiedz #4 : Luty 22, 2009, 13:43:34 » |
|
mozliwe ze glony, mozliwe, ze cos innego, np stułbie. Trudno sie domyslic. Lepiej daj fotke
|
|
|
|
|
|
Wróciłam! Haaa! 200l! xdd
|
|
|
ChudyXP
Nowy

|
 |
« Odpowiedz #5 : Luty 22, 2009, 14:49:06 » |
|
Jest i obrazek... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TWIST642
Zainteresowany

battlefield vietnam
|
 |