Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: !!!POMOCY!!!  (Przeczytany 2223 razy)
DODI1982
Nowy
*
Wiadomości: 3


« : Styczeń 07, 2009, 11:21:49 »

Witam!!
Na poczatek powiem ze jestem totalnym laikiem jesli chodzi o akwarystyke.
Powiem tak: mam akwarium ok 100litrow, ryby zdrowe, duze, jednak rosliny nowe po ok 3tygodniach robia sie brazowe i to bez znaczenia jaki gatunek rosliny, a na sybach pojawia sie zielony osad. Poza tym od pewnego czasu na powierzchni wody zaczyna pojawiac sie w rogach jakby piana. Filtr jaki mam to Eheim Profesjonal, a rurka taka co przez dziurki wypuszcze wode, wczesniej wylewala wode a teraz jakby z niej tylko krople wypadaly. Wczesniej akwarium zajmowal sie inny z domownikow i bylo wszystko wporzadku teraz jednak spadlo to na mnie a ja nie mam zielonego pojecia co z tym zrobic. Prosze o pomoc i wyjasnienie sprawy co mam zrobic "na chlopski rozum"
Dziekuje i pozdrawiam
Zapisane
andrzej72
Super aktywny
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1210



« Odpowiedz #1 : Styczeń 07, 2009, 11:24:47 »

Coś więcej o zbiorniku oprócz pojemności  Huh
Jakie oświetlenie, nawożenie, jak długo stoi akwarium, jaka obsada  Huh
Zapisane

Atria_C
Global Moderator
Bywalec
*****
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 805



« Odpowiedz #2 : Styczeń 07, 2009, 11:32:35 »

W jaki sposoób wymieniasz/podmieniasz wodę? Jak często?
Czy filtr działa 24/h?
Zapisane

Moje akwarium, zapraszam do konstruktywnej krytyki Wink http://www.akwarium.net.pl/forum/index.php?topic=23728.0
DODI1982
Nowy
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #3 : Styczeń 07, 2009, 11:46:21 »