Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z wyborem  (Przeczytany 3759 razy)
szczesliwa
Nowy
*

« : Marzec 29, 2008, 19:43:20 »

Witam
Jestem laikiem a mam w kuli 2 welony (niestety Sad). Muszę jak najszybciej zmienić tę sytuację a po przeczytaniu forum stwierdziłam,że nie poradzę sobie z kompletowaniem i muszę kupić zestaw. Poczytałam i mam kilka typów, proszę tylko o poradę co wybrać (bez względu na koszt) oraz już wiem,że będę musiała zainstalować  programator żeby mi regulował światło i karmnik na wyjazdy- moje oczywiście, więc proszę wziąć to pod uwagę. Wiem,że dla was to nic pasjonującego, ale proszę o wyrozumiałość- nie chcę rybek katować.
Będę bardzo wdzięczna Smiley
To co znalazłam:
1. http://www.allegro.pl/item330150470_akwarium_profilowane_60_cm_wyposazenie_kinga_55.html
2. http://www.allegro.pl/item330703130_zestaw_aquael_brillux_72l_sklep_warszawa.html
3. http://www.allegro.pl/item330708957_mega_nowoczesny_zestaw_akwarystyczny_60l_warszawa.html
przyjaciolka Zenona :)
Stały użytkownik

« Odpowiedz #1 : Marzec 29, 2008, 20:01:54 »

Wszystkie te akwaria dla welonek beda niestety za male. Kup 112L standardowe z pokrywa. Na allegro jest ich pelno i znajdziesz tez w normalnej cenie ok 300zł. Najlepiej poszukaj tam gdzie mieszkasz i umow sie na odbior osobisty. Wiele osob wysyla paczka, ja bym sie bala tak kupic bo moze dojsc do Ciebie w kawalkach.
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2008, 20:03:40 wysłane przez przyjaciolka Zenona :) » Zapisane

szczesliwa
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Marzec 29, 2008, 20:06:29 »

Niestety większe nie wchodzi w rachubę-37 metrów kwadratowych mieszkania nie pozostawia wyboru, tylko takie wielkości wchodzą w grę. Mam wybór-albo kupić akwarium o powyższych litrażach albo trzymać w kuli, oddanie rybek to ostateczność i wolałabym nie Sad
TURYSTA
Gość
« Odpowiedz #3 : Marzec 29, 2008, 20:08:07 »