Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: PiotrasJ-początkujący  (Przeczytany 4267 razy)
PiotrasJ
Zainteresowany
**

ładna rybcia:)

« : Marzec 09, 2008, 18:23:43 »

Witam!

Chciałbym przedstawić moje akwarium choć jestem początkujący i chciałbym też poprosić o radę, ale najpierw akwa:

-profilowane

-wymiary:40x25x25

-bez pokrywy:(

-wyposażenie:

-filtr ELITE mini dla początkujących(nie za fajny, nie działa tak jak pisze:/)

-grzałki nie mam

-roślinke mam tylko jeden rodzaj : moczarka kanadyjska (szybko rośnie)

-Ryby: 6 gupików w tym 2 samice 1 samiec i 3 małe(jeszcze nie wiem czy samce czy samice) no i jedna samica mieczyka(dosyć duża 5-6cm)

-kamyczki takie kolorowe a kolory to dużo bardzo niebieskiego czerwone i żółte i dosypałem jeszcze srebrne:)

-połówka kamyczka i zameczek mały no i tyle:(

No i teraz jeszcze mam pytanie, a raczej prośbe, bo ja zamierzam zmienić akwarium na większe, pokupować jakieś rzeczy typu pokrywa i tak dalej więc prosze żeby ktoś napisał tutaj, albo w prywatnej wiadomości, konkretnie po jakim czasie mógłbym zmienić akwa, a chodzi mi o to kiedy już bede tak jakby "gotowy" żeby mieć większe akwa, bo te co teraz mam mi nie odpowiada, ale musiałem jakoś zacząć jednak nademną mieszka kumpel który też ma rybki i też mi dosyć pomaga i chciałbym sie jeszcze dowiedzieć jak najlepiej wyposażyć akwa. Jaki filtr, jaką grzałke i tak dalej, gdzie najlepiej żeby akwa stało, jakie rośliny dać no i jakie ryby i wymiary tego akwa. Ale nie mam za dużo kasy więc tak tanio chcfe to użądzić i jakie sklepy polecacie, no a myślałem o akwa 60x30x30 i jeszcze pod to specialną taką szafke:) pozdro... Smiley
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 02, 2008, 17:15:05 wysłane przez PiotrasJ » Zapisane

Akwa 25l   

5x gupik

moczarka kanadyjska

filtr elite

oświetlenie: lampa nad akwa:) (11W)
damian996
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #1 : Marzec 12, 2008, 01:01:06 »