Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1] 2 3
  Drukuj  
Autor Wątek: Jakie rybki do akwarium 45l??  (Przeczytany 15830 razy)
pawluk107
Zainteresowany
**

« : Październik 27, 2007, 21:18:37 »

Witam!
poszukuje pomocy w związku z tym, że zakładam nowe akwarium. Teraz mam 2 welonki w ok. 10l kuli. Chce powiększyć akwarium do takiego ok. 45l. Chce tam przenisć moje 2 welonki i myślałam jeszcze o 2 skalarach, 1 bojowniku i 6 neonkach. Czy to dobry pomysł czy raczej nie?? Jesli nie to polećcie mi coś innego. Dodam że jestem początkującą akwarystką i raczej nie znam się na tym za dobrze, ale moje dwie rybki mają są OK. Mam je 4 miesiące i jeszcze żyją  Cheesy  Wink . A co myślicie o mieczykach??

4 x minor
3 x bystrzyk czerwony
siwy1980
Nowy
*

« Odpowiedz #1 : Październik 27, 2007, 21:40:36 »

Czesc.
Welonki skalary i mieczyki sobie odposc raczej one potrzebują wiekszego litrarzu.
fajnie jak bys sobie zaposcił neonki tak z 8 szt  moze z 4 otoski bojownik moze zostac.
pawluk107
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #2 : Październik 27, 2007, 21:45:15 »

tylko ze ja juz mam welonki i to 2. A bojownika jeszcze nie mam. Ale to jak są dwie to nie wystarczy im 45l?? To mogę sobie odpuścić jakieś inne rybki np. bojowinka albo skalary, ale welonki muszą zostać. A welonki z czym mogą jeszcze obcować??

4 x minor
3 x bystrzyk czerwony
kempin
Nowy
*

« Odpowiedz #3 : Październik 28, 2007, 00:08:41 »

Welonki potrzebuja akwa min. 100 l, gdyż dorastaja do sporych rozmiarów (do 15 cm w akawrium) i sa bardzo ruchliwe. Najlepiej dla nich bedzie jak oddasz je do sklepu za darmo lub tez wymieniajac na inne rybki ktore moga zyc w 45 l. To nie musi byc ten sam sklep w ktorym go kupilas. Jak tam nie beda chcieli to popytaj w innych.
Mozliwe ze nie bedziesz chciala mi wierzyc i że co innego powiedzieli Ci w zoologicznym.
Poczytaj:
http://www.akwafoto.pl/baza.php?view3=gatunek&gat=00333
http://free.of.pl/r/rybkolandia/index.php?p=7&ry=36