Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Ryby akwariowe « Jestem amatorką bardzo proszę o pomoc!!!
Strony: 1 [2]
  Drukuj  
Autor Wątek: Jestem amatorką bardzo proszę o pomoc!!!  (Przeczytany 3622 razy)
Magdallenah
Ja.
Super aktywny
*****
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1131


I'm ;)


WWW
« Odpowiedz #15 : Sierpień 17, 2007, 22:43:01 »

Może nie przesadzajmy z brudzeniem, a raczej z utrzymaniem letniej temp. jednak one są zimnolubne. Co do czosnku: http://klub.chip.pl/akwaria/akk/s_kk.html tu sobie o nim przeczytaj: można ale nie trzeba Smiley Zobacz sobie tu:  http://www.akwarium.net.pl/forum/index.php/topic,7806.0.html raffy mieł b.ładne welonkarium Smiley Musisz popracować nad "twardolistnymi" roślinami bo welony wszystko wchłoną i zepsują Smiley
Zapisane

Pozdrawiam, Magda.
paula_s7
Nowy
*
Wiadomości: 7


« Odpowiedz #16 : Sierpień 18, 2007, 08:38:54 »

Wiesz może to głupie ale mi się poprostu bardzo podobają
Zapisane
bartek93
Nowy
*
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 43


« Odpowiedz #17 : Sierpień 18, 2007, 13:25:28 »

Ja też jestem amoatorem ale...... mam akwarium kwadrat zaledwie 10  L . Jakie  rybki mogę w nim trzymac zeby były  łądne w miare efektowne a iu zeby im zyło sie dobrze . Nie mam zbyt wyskoich funduszów ale bardzo bym chciał zeby to w miare wygladało . Zastanawiałem się nad kupnem welonów ale powiedziano m ze mam za małe awkarium . W sklepie zoologicznym pan doradził  mi zebym kupił kilka neonków albo bojownika pokazał mi równiez takie przezroczystego małego karpia czy cos .. nawet fajne tylko nie wiem czy moge go chodowac w tym akwa . Jednakze te rybki nie są za kolorowe a neonki nie zawsze widac  . Doradzcie m cos ciekawego ......
Zapisane
Magdallenah
Ja.
Super aktywny
*****
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1131


I'm ;)


WWW
« Odpowiedz #18 : Sierpień 18, 2007, 14:06:05 »