Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Sprzęt, technika akwarystyczna « jaki filtr do 112? eheim pick up 2008 i .......
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: jaki filtr do 112? eheim pick up 2008 i .......  (Przeczytany 3767 razy)
darkx4
Stały użytkownik

« : Październik 06, 2006, 07:17:45 »

witam wszystkich. jestem początkującym i mam pytanie w sprawie filtra. posiadam obecnie Eheima pick up 2008 jest on do akwarium max 60 litrów(300/h) a mam zamiar podłączyć go do 112 litrów jako pomocniczy do filtracji mechanicznej. jaki filtr najlepiej dokupić aby woda czyła czyściutka???
A-smi
Robert
Global Moderator
Super aktywny

« Odpowiedz #1 : Październik 06, 2006, 11:33:00 »

Mozesz kupic np. fluvala 204/205.

pozdrawiam
asmi
darkx4
Stały użytkownik

« Odpowiedz #2 : Październik 06, 2006, 12:38:17 »

a może jakąś kaskade???
kafarski
Gość
« Odpowiedz #3 : Październik 06, 2006, 18:41:15 »

jeśli nie masz pokrywy i mas miejsce za akwarium to może być kaskada. eheim robi nawet takie fajne. możesz też kupić jakiś mały wewnętrzny, tetry albo inne z komorami, tu patrz lepiej na wielkość niż na cenę - myślę że powinien mieć co najmniej litr pojemności.
darkx4
Stały użytkownik

« Odpowiedz #4 : Październik 07, 2006, 21:16:30 »

tak tylko że wewnętrzny już mam. jak wyżej napisałem. chodzi mi o konkretny model kaskady który będzi się dobrze sprawował
DOROTAZOFIA
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #5 : Październik 11, 2006, 17:45:09 »

witaj, ja planuje nowe akwa 112 myślę nad zestawem: kaskada FZN-3, bez pokrywy osietlenie w belce Atman Dr-80, świetlówki Hagen (2x20W), grzałka sera 100 w, napowietrzacz?

nie mam doświadczenia dlatego prosze wszystkich o opinie o tym zestawie, dodam, że planujemy obsade taką jak do tej pory plus krewetki.