Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z rybkami  (Przeczytany 2141 razy)
cherrypassion
Nowy
*

« : Luty 03, 2011, 19:06:03 »

Witam ;] jestem początkującą akwarystka dlatego potrzebuję pomocy lepszych od siebie Smiley
mam akwarium o pojemności 60 l w tym  5 mieczyków (i samiec- tak mis ie wydaje bo ma 'mieczyk') 9 neonków i 4 danio. W ostatnim czasie coś niepokojącego zauważyłam u niektórych rybek tzn, samiec mieczyka strasznie 'zaczepia' samice nie tylko ze swojego gatunku w dodatku zastanawiam sie czy któraś z samic jest w ciąży. Proszę o pomoc, nie wiem czy mam odseparować mieczyki od reszty rybek zwarzywszy na to iz zobaczyłam ze niektóre danio mają poszarpane płetwy... nie chce by im stała sie krzywda ze strony samca(bo podejrzewam ze to on) pomocy. kurcze dodałabym zdj ale niestety nie wiem jak
Domel442
Stały użytkownik

« Odpowiedz #1 : Luty 03, 2011, 19:18:48 »

po pierwsze 60 l to za mało na mieczyki minimum 100 l po drugie może to być samiec dominujący wiedz bd przeganiać inne rybki. zrob se konto na fotosiku i daj linka
« Ostatnia zmiana: Luty 03, 2011, 21:42:26 wysłane przez Grajewiak » Zapisane
cherrypassion
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Luty 03, 2011, 19:32:19 »

http://cherrypassion21.fotosik.pl/
Nie wiedziałam ze mieczyki mają takie wymagania, kurcze facet w zoologicznym je polecił właśnie do tego akwarium... Myślałam ze na jego wiedzy mogę polegać.. myliłam sie ....
Tramal
Global Moderator
Super aktywny

I see You...

« Odpowiedz #3 : Luty 10, 2011, 13:45:54 »