Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Wybór zestawu + alergia i rybkiii  (Przeczytany 4158 razy)
ziggurad
Nowy
*

« : Styczeń 23, 2011, 12:31:27 »

Witam

Sprawa numer jeden, nie wiem nic a nic o hodowaniu rybek, nigdy nie miałem rybek i raczej się to nie zmieni w najbliższej przyszłości Wink

Chce kupić na prezent gotowy zestaw, nie znam się na tym więc zamierzam kupić jakiś gotowy na allegro ze wszystkim, np pierwszy z brzegu:
http://allegro.pl/akwarium-25l-proste-pokrywa-akcesoria-95zl-i1422644709.html

Co taki podstawowy zestaw powinien zawierać?

I pytanie numer dwa, siostra osoby która ma dostać akwarium jest niby uczulona na pokarm dla rybek...
Czy ktoś się orientuje jak wygląda sprawa z alergią?

Są jakieś pokarmy które nie uczulają, albo są jakieś rybki które bardziej by się nadawały itp?

Prosiłbym o pomoc
Pozdrawiam
Andrij
Super aktywny

« Odpowiedz #1 : Styczeń 23, 2011, 12:43:21 »

W akwarium 25l to za bardzo rybek nie pohodujesz. Zbiornik typowo dla krewetek. Jeśli myśli się o jako takiej hodowli to 60l min. Oczywiście im większe akwarium tym lepsze, bo łatwiej zachować tam równowagę biologiczną.

Założenie:   http://www.akwarium.net.pl/port/modules/zalozenie/
Pielęgnacja: http://www.akwarium.net.pl/port/modules/pielegnacja/

Poszukaj trochę na forum, temat wałkowany wiele razy. Miłej lektury papa
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2011, 12:45:00 wysłane przez Andrij » Zapisane

GG: 2202940
Strona klubu w którym gram: www.blekitnipiersciecj.futbolowo.pl

ziggurad
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Styczeń 23, 2011, 12:58:19 »

Nie nie nie... Żadne 60 litrów Tongue

Może źle się wyraziłem, może hodowla rybek znaczy więcej niż posiadanie rybek Wink

To ma być ładne małe akwarium z kilkoma rybkami Cheesy Żadnych fajerwerków Cheesy
Pethro
Super aktywny

« Odpowiedz #3 : Styczeń 23, 2011, 13:41:31 »