Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Sprzęt, technika akwarystyczna « Pierwsze akwarium 126 litrów - pomoc przy wyborze sprzętu
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Pierwsze akwarium 126 litrów - pomoc przy wyborze sprzętu  (Przeczytany 1783 razy)
Yanooo
Zainteresowany
**

« : Sierpień 24, 2009, 13:24:43 »

Mam ogromną prośbę, abyście pomogli mi przy zakupie akwarium.

Nie jestem totalnym nowicjuszem w akwarystyce, ale od 12 lat nie mam akwarium. Wcześniej hodowałem welonki, kiryski, sumy indyjskie, gurami, prętniki i inne ryby, ale byłem zmuszony zlikwidować akwarium. Teraz chcę wrócić do tego wspaniałego hobby.

Znalazłem taki zestaw na allegro:

http://www.allegro.pl/item722597310_akwarium_profilowane_126_litrow_80x35x45_zestaw.html

Czy ktoś z Was może coś powiedzieć czy w tym budżecie (do 400zł) to będzie dobry zestaw?

Wiem, że filtr przydałby się zewnętrzny, ale podniesie to jeszcze i tak nie małą cenę.

Co do samego zbiornika i pokrywy, to czy ktoś ma doświadczenia z tym producentem?

W akwarium planuję obsadę:
2 skalary
2 kiryśniki czarnoplame
1 sum indyjski
2 Sumy opaczki
1+3 Zmieniaki plamiste
1+3 Gupiki

Z góry dziękuję za pomoc.

Moje 126l:
olek30288
Nowy
*

akwa

« Odpowiedz #1 : Sierpień 24, 2009, 13:50:07 »

Witam a nie wolabys akwarium prostokatnego czyli prostego ja takze kupilem profil lecz teraz zaluje,  akwarium proste duzo ladniej sie prezentuje
Yanooo
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #2 : Sierpień 24, 2009, 13:52:02 »

Moja żona uparła się na profil, bo takie jej się podoba.

Sprawa nie podlega dyskusji, musi być profil jako warunek kupna akwarium.

Moje 126l:
andrzejkowac
Bywalec

« Odpowiedz #3 : Sierpień 24, 2009, 14:40:53 »

To wytłumacz żonie że profilowane nie jest lepsze od prostego .
Na minus :
podobno źle widać w nim ryby
na pewno ma mniejszy litraż niż proste a każdy litr wody jest cenny dla akwarysty .