Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: 1 [2]
  Drukuj  
Autor Wątek: Co mam zrobić??  (Przeczytany 3161 razy)
Nabuhodonozor
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #15 : Sierpień 04, 2009, 09:53:23 »

to zmienic zwir?
1975maniek
Stały użytkownik

« Odpowiedz #16 : Sierpień 04, 2009, 21:47:14 »

Najlepiej będzie jak zrezygnujesz z tej białej marianny i kupisz żwir kwarcowy lub bazaltowy
tomasz.mistal
Nowy
*

« Odpowiedz #17 : Sierpień 14, 2009, 19:36:33 »

Witam,
przeczytalem juz "kilka" wypowidzi odnosnie zakladania akwarium i popelnilem tysiace bledow. Jednak nie wiem jak z tej mojej bezmyslnosci wybrnac. Zbliza sie do mnie wizja ze zamorduje ryby...
Potrzebuje kogos sluzacego slowem bo jak mowilem jest co naprawiac. Jestem laikiem i z synem chcielismy miec akwarium.
JESTEM PELEN PODZIWU DLA LUDZI Z PIEKNYMI AKWARIAMI. To nie jest proste! Bynajmniej dla mnie.
Prosze o kontakt. Trzeba z tego co wyczytalem opisac jakie mam ryby, doradzic mi co za roslinki mam kupic (bo na razie to same sztuczne), uporac sie z mlekiem, a przede wszystkim uratowac rybki. Na koniec ukrecic mi leb!! Smiley))))) Licze na pospiech, bo rybki juz ledwo przeda  Sad(

DZIEKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2017, 20:23:05 wysłane przez tomasz.mistal » Zapisane
Muchomorek
Super aktywny

...a cыновья уходят в бой!

« Odpowiedz #18 : Sierpień 14, 2009, 21:31:36 »

Załóż nowy wątek, od razu opisz i wstaw zdjęcia.
A jeśli to mleko to jest zakwit pierwotniaków, to trzeba dobrze napowietrzać, inaczej jest niebezpieczeństwo, że rybki padną.
shogun4
Bywalec

« Odpowiedz #19 : Sierpień 14, 2009, 21:57:20 »

Załóż nowy wątek, od razu opisz i wstaw zdjęcia.
A jeśli to mleko to jest zakwit pierwotniaków, to trzeba dobrze napowietrzać, inaczej jest niebezpieczeństwo, że rybki padną.