SirArturo
Nowy

|
 |
« : Listopad 10, 2004, 16:42:45 » |
|
jestem dopiero amatorem jezeli chodzi o akwarium wiec prosze nie krzyczec i sie nie smiac:) z gory dzikuje:)
A co do sedna sprawy to nie wiem o co chodzi mojej bojowniczce.Mam akwarium 25l (z grzalka, filtrem+napow, pokrywka+swiatełko) i nie wiem czemu ona siedzi pod filtrem??prawie caly czas! czy to ja jakos mizia czy co??no kurcze nie wiem? poradzcie pliz! w akwarium tylko dwie rybki (on + ona)
|
|
|
|
|
|
poczatkujacy akwarysta , ale sie stara 
|
|
|
|
mdramski
|
 |
« Odpowiedz #1 : Listopad 10, 2004, 16:49:36 » |
|
Po prostu nie trzyma się jednej samicy bojownika z samcem, bo on ją po prostu zabije. Twoja samiczka ukrywa się przed panem. Najlepiej ją oddaj, bo akwa i tak masz malutkie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SirArturo
Nowy

|
 |
« Odpowiedz #2 : Listopad 10, 2004, 16:55:13 » |
|
a jakbym dokupil jeszcze z dwie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mdramski
|
 |
« Odpowiedz #3 : Listopad 10, 2004, 17:03:35 » |
|
Powinno ich być cztery, pięć, ale jak już wspomniałem masz malutkie akwarium. Lepiej ją oddaj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SirArturo
Nowy

|
 |
« Odpowiedz #4 : Listopad 10, 2004, 17:07:37 » |
|
ok dzieki za pomoc
ale kurcze jak dostalem te parke to przez kilka dni bylem zmuszony do trzymania ich w 7l sloiczku i bylo im razem dobrze, tzn. plywaly sobie razem ocieraly sie o siebie a teraz jak przenioslem je do akwarium to on jest ok ale ona wlasnie jakas taka dziwna
no nic pomyslimy!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Raffy
Global Moderator
Super aktywny

|
 |
« Odpowiedz #5 : Listopad 10, 2004, 17:08:00 » |
|
można tylko daj masę kryjówek, rosliny, kokosy, korzenia i takie tam
|
|
|
|
|
|
Zawód : akwarysta... Wszystkie ryby są wyjątkowe! Uszanujmy ich wymagania, podziękują nam dobrym zdrowiem i młodymi... NIE UDZIELAM RAD PRZEZ PW!http://www.3cityakwarium.fora.pl/Trójmiejska Akwarystyka Obecnie: 500L Rafa, 112L roślinne, 160L mcharium I we mnie drzemie Tanganika i Malawi
|
|
|
SirArturo
Nowy

|
 |
« Odpowiedz #6 : Listopad 10, 2004, 17:17:17 » |