Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Choroby « Ospa w akwarium co robić ??
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Ospa w akwarium co robić ??  (Przeczytany 3571 razy)
yoker
Nowy
*

« : Luty 13, 2009, 11:28:53 »

Witam od niedawna mam akwarium jestem narazie zielonym akwarysta poczatkuje jakis czas temu zaczeły znikac mi ryki nie wiedziałem co jest grane zauwarzyłem takie białe plamki i stwierdziłem ze to rybia ospa ;-( no ale juz chyba zapuzino na ratunek z okolo 20 rybek zostały 4 padł nawet glonojad mysle ze chorobe ta przyniosłen ze sklepu gdzie pare dni temu zakupiłem 2 roslinki i to one musiały byc zararzone dałem wczoraj lek ICHTIOSAN niewiem czy juz nie zapuzino no ale teraz najwarzniejsze pytanie

Co zrobic mam teraz?? zostało mi zakupic nowe rybki !
ale boje sie ze i one sie teraz zararza !
czy wymienic wode ?? roslinki ?? mam : zabienice, 2 mchy kulki ,i jakas czerwona jedna ale nazwy nie znam
i co ze rzwirkiem ??

bendze wdzieczny za pomoc 

Akwa to 60 l
yoker
Nowy
*

« Odpowiedz #1 : Luty 13, 2009, 12:08:03 »

Czy nikt nie wie co mam zrobić zanim wpuszcze nowe rybki Huh
Seboos
Global Moderator
Super aktywny

« Odpowiedz #2 : Luty 13, 2009, 15:20:24 »

Czy nikt nie wie co mam zrobić zanim wpuszcze nowe rybki Huh

1. Przejrzeć przede wszystkim słownik ortograficzny
2. Uzbroić sie w cierpliowść - nikt tu nie siedzi tylko po to, żeby odpowiadać na posty jak automat (przecież 30 minut to chyba da sie wytrzymać no nie Huh)
3. Zapoznać się z regulaminem forum, żeby wiedzieć, ze nie pisze się posta pod postem