Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Chore rybki?  (Przeczytany 2470 razy)
bebooczek
Nowy
*

« : Lipiec 31, 2008, 09:22:50 »

Witam wszystkich bardzo serdecznie jestem laikiem w dziedzinie akwarystyki i jestem tu nowa... jakies 3 tygodnie temu załozyłam sobie nowe akwa 112 l  dzisiaj po tygodniowym wpuszczeniu rybek( neonki, gupiki, mieczyki, glonojady i kiryski zauwazylam ze na neonach i na jednym mieczyku sa jakies takie białe plamki na całym ciele, podejrzewam tutaj ospe rybią, nie mierzyłam jakości wody ale dzisiaj to zrobie, podaje pokarm suchy ichtiovit, nie przekarmiam ryb karmie 2 razy dziennie po odrobince, wole zeby były lekko głodne niz przezarte... temperatura wody utrzymuje sie ok 25-27 stopni bez grzałki...
wyczytalam w innych postach ze pomaga podniesienie temperatury i zastosowanie ichtiosanu ale mam pytanie.
przez ile dni mam podawac ten ichtiosan? czy potem usunac go z wody weglem aktywnym? czy zostawic? czy wystarczy wyminic 1/3 wody?
czytalam rowniez ze ichtiosan likwiduje bakterie nitryfikacyjne...chce rybki leczyc w oglnym akwa czy zatem potem musze na nowo wsadzac tabletke z tymi bakteriami?

pozdrawiam
Bebooczek
Emi
Global Moderator
Super aktywny

« Odpowiedz #1 : Lipiec 31, 2008, 09:53:46 »