Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Biotopy « Azja « bojownik nie toleruje samic
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: bojownik nie toleruje samic  (Przeczytany 5639 razy)
ajriszkofi
Nowy
*

« : Kwiecień 09, 2004, 17:45:15 »

Witam!
Jestem baardzo początkująca, więc zgłaszam się do speców z zapytaniem- co mam zrobić bojownikowi, żeby przestał ganiać samice i je podgryzać? Samca mam około 2 tygodni, samice zostały zakupione dzisiaj. Siedzą u niego kilka godzin, a on nic innego nie robi tylko się puszy i je rozstawia po kątach. Czy to im (samcom) przechodzi, czy jedynym ratunkiem jest odłowienie samic? Z góry dziękuję za pomoc.
Góral
Tomek
Global Moderator
Bywalec

Przyjaciel Wiosny

« Odpowiedz #1 : Kwiecień 09, 2004, 20:16:59 »

jest to normalne zachowanie samca wobec samic. chce je zagonić do amorów.
daltego w baniaczku potrzebnych jest wiele kryjówek, gdzie mogłyby sobie odpoczywać.

gg:1384140
ajriszkofi
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Kwiecień 09, 2004, 20:40:04 »

i on im tak będzie cały czas :shock:
lukas
Global Moderator
Super aktywny

into U'r eyes my face remains

« Odpowiedz #3 : Kwiecień 09, 2004, 23:35:23 »

a jak duże jest to akwarium,bo jeśli mniej niż 60l to nie wiem czy grupa bojowników była najszcząśliwszym pomysłem  :?

Hammer
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #4 : Kwiecień 10, 2004, 07:33:55 »

Takie są bojowniki, lepiej oddaj samice, bo przez swoją niewiedzę możesz im tylko zrobić krzywdę, myślisz ze skąd nazwa BOJOWNIK, one już takie są............
Tramal
Global Moderator
Super aktywny

I see You...

« Odpowiedz #5 : Kwiecień 10, 2004, 10:48:01 »