Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Ryby akwariowe « Ja dopiero zaczynam i poproszę o pomoc :)
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Ja dopiero zaczynam i poproszę o pomoc :)  (Przeczytany 1560 razy)
Martyna,Marty
Gość
« : Grudzień 15, 2006, 14:49:18 »

Witajcie!!Jestem początkująca. Nie mam jeszcze akwarium, ale poproszę Was o porady:
1. Jakie roślinki mi polecicie - plastikowe, czy żywe?
2. Ile najdłużej rybki wytrzymają bez filtra ? (Nie żebym nie miała)
3. Czy akwa mogę ustawić obok kaloryfera?
  Z góry dziękuję za pomoc  Cheesy
Gordon
Zainteresowany
**

I&I... only one truth

« Odpowiedz #1 : Grudzień 15, 2006, 14:57:45 »

Na początku podaj litraż akwarium które masz zamiar kupić to będzie mozna podać ci więcej info. ALE generalnie oczywistą sprawą jest że lepszym rozwiązaniem jest kupno zywych, ładnych roślin które nie tylko ładnie ozdobią zbiornikm , ale dadzą mu "zdrowie" . Rosliny są płucami rózniez podwodnego świata więc są lepszym wyjsciem niz sztuczne. Co prawda trzeba sie troche uzbroic w cierpliwośc gdyz czasami pierwsze proby chodowana roslin w akwa mogą byc nieudane ale potem efent napewo bedzie lepszy nic ze sztucznymi.a co o tego kaloryfera to tez raczej nie za bałdzo miejscówka jka dla akwarium. tak samo jka dla innych organiznmów.

Chillout...
bakuMGK
Super aktywny

Akwarystyka-hobby na całe życie.

« Odpowiedz #2 : Grudzień 15, 2006, 15:03:32 »

w akwarium rosliny zywe zeby zapewnic w miare stabilna rownowage biologiczna !!
filtr musi chodzin non stop !!
kaloryfer to bardzo niefortunne miejsce na akwarium(bardzo znaczne wachania temperatur, oraz zbyt wysoka temperatura w akwa)
tak jak poprzednik prosze cie o napisanie jaki litraz masz zamiar zakupic Good !

8317910

Martyna,Marty
Gość
« Odpowiedz #3 : Grudzień 15, 2006, 15:05:43 »

Akwa będzie ok. 50 - max. 60 l. i dziękuję za odpowiedzi  Wink