Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Obsada 100  (Przeczytany 2029 razy)
rastafari
Nowy
*

« : Luty 24, 2007, 14:14:16 »

Witam. Posiadam 100 litrowe akwarium i zastanawiam się nad obsadom (jestem początkującym akwarystą). Sam chciałbym coś takiego:
-15 neonów inessa
-4 mieczyki
-6 gupików
-4 molinezje
-2 zbrojniki niebieski
I teraz proszę o radę. Czy może tak być, a jeżeli nie to co dodać/ usunąć. Jakie ryby polecilibyście do czyszczenia?

małgośka
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #1 : Luty 24, 2007, 14:48:10 »

No obsada wydaje się ok., tylko proponowała bym 2 a nie 4 Mieczyki. I raczej to  samo z Molinezjami. Jak będziesz mieć pary to po pewnym czasie potomstwo jest nieuniknione, a wtedy zostawisz sobie najwyżej po 2szt, takich najładniejszych. Rybki z własnej hodowli to największy skarb. Wink  A co do Zbrojników to nie lepiej dać sobie spokój? Urosną Ci wielkie i problem gotowy. Ja gdybym zakładała od nowa akwarium nie władowała bym do niego Zbrojników. No a do czyszczenia to standardowo kilka Kirysków.
Andrij
Super aktywny

« Odpowiedz #2 : Luty 24, 2007, 16:00:10 »

Zamiast zbrojników kup sobie otoski, które będą jadły glony  Wink Wink Wink Tak z pięć sztuk

GG: 2202940
Strona klubu w którym gram: www.blekitnipiersciecj.futbolowo.pl

rastafari
Nowy
*

« Odpowiedz #3 : Luty 24, 2007, 19:28:09 »

Wiecie, na zbrojnikach mi zależy- podobają mi się. Co do molinezji i mieczyków, to faktycznie kupię po 2 sztuki. A jakie ryby jeszcze byście polecili??

angela
Stały użytkownik

A to moje akwa:)

« Odpowiedz #4 : Luty 24, 2007, 23:40:01 »

Co do molinezji polecam 3 sztuki(jeden samiec a dwie samice)! Samiec strasznie gania za samiczka i jesli jest jedna w akwa po kilku tygodniach "wyciaga" ogon ze zmeczenia! Szczegulnie czarne molki maja taka tendencje!
małgośka
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #5 : Luty 25, 2007, 00:13:47 »