Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: 60l=mały problem  (Przeczytany 2120 razy)
Paulo
Nowy
*

« : Listopad 01, 2005, 18:07:02 »

Jestem początkującym akwarystą i mam malutki problem mam pomysł na obsadę mojego akwarium a jest to:
 :arrow: 6x żałobniczka
 :arrow: 4x molinezja
 :arrow: 6x kirysek
 :arrow: 2x glonojad
 Czy mógłbym dołożyć jeszcze bojownika lub danio :?:
 Jeśli macie jakieś dobre pomysły na inną obsadę to piszcie  :wink: interesuje mnie ilość ryb  w sztukach :!:
Bonzo
Stały użytkownik

« Odpowiedz #1 : Listopad 01, 2005, 18:14:13 »

ja bym dał sobie spokój w 60l z glonojadami. danio jest ryba stadna, a na stadko za malo juz miejsca.
co do bojowinika na upartego, ale tez odradzam.
Załobniczki, kiryski i moly ok. pozdrawiam.

60l- ogólne
220l-in progress
Paulo
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Listopad 01, 2005, 18:23:34 »

DZIĘKI za radę! a zawsze uważałem że glonojady przydadzą się w każdym akwa :oops:
Kotek92
Bywalec

Zielona Góra

« Odpowiedz #3 : Listopad 01, 2005, 18:52:07 »

zamiast glonojadow tomozesz kupic se otoski tez jedza glony a nawet lepiej niz glonojady Cool PZdro
kafarski
Gość
« Odpowiedz #4 : Listopad 01, 2005, 18:54:56 »

bonzo bez przesady gloncio moze byc w 60 l. przyda sie napewno.ja bym nie laczyl molinezji z zalobniczkami odkad molinezje potrzebuja wody twardszej a nawet lepiej sie czuja w slonawej.
Bonzo
Stały użytkownik

« Odpowiedz #5 : Listopad 02, 2005, 13:08:06 »

oczywiscie ze sie przydadza:) ale w odpowiednio duzym. u mnie w 60l glonojad czuł sie srednio. a co do polaczenia załobniczek z molinezjami nie miałem zadnych problemów i dobrze sie chowały. jak widac sa rózne opinie. ale na pewno odradzam 2 glonojady. pzdr

60l- ogólne
220l-in progress
kafarski
Gość
« Odpowiedz #6 : Listopad 02, 2005, 14:25:29 »