Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Nierybiaste « Krewetakrium jakie ? , początki
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Krewetakrium jakie ? , początki  (Przeczytany 3739 razy)
Maraks
Nowy
*

« : Kwiecień 22, 2012, 18:57:47 »

Witam wszystkich.

Jako ze jestem nowy nie będę ukrywał że w tej dziedzinie jestem laikiem.

Chciał bym założyć sobie w domu krewetkarium.

Nie mam pojęcia jaki litraż oraz jakie urządzenia będą mi potrzebne do owej hodowli . W takim wypadku prosił bym aby mądrzejsi użytkownicy pomogli mi w tej kwestii .

Na jednym z portali aukcyjnych znalazłem cos takiego SHRIMP SET 30 L AQUAEL - nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie ?

dziękuje za pomoc
tomto1
Stały użytkownik

Sing Hallelujah !

« Odpowiedz #1 : Maj 04, 2012, 11:55:49 »

Witaj, Shrimp set to fajna sprawa dla początkujących akwarystów. Masz tam prawie wszystko co potrzeba do krewetkarium: akwarium, filtr, grzałkę, oświetlenie. Musisz dokupić podłoże, jeśli masz zamiar hodować niewymagające rośliny wystarczy zwykły bazalt 1-3mm.
Crystal
Crusta Justa
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Maj 12, 2012, 11:05:39 »