Eduś
Nowy

|
 |
« : Styczeń 28, 2010, 08:25:22 » |
|
Witam serdecznie. Jestem dość nowy w hobby akwarystycznym, mam akwarium od początku października. W międzyczasie popełniłem kilka błędów, między innymi połączyłem ze sobą rybki, które niekoniecznie mogą ze sobą mieszkać. Skutkiem tego jest regularne podgryzanie i wybijanie moich gupików. Co dokupię, to regularnie zostają wybijane - do zera. I to zarówno Pawie oczka, jak i śliczne, maleńkie Endlerki. Przestałem więc już je kupować, jednak chciałbym zlokalizować winowajcę. Moje gupiki przed śmiercią miały obgryzione płetwy i brzuszki, a później bidulki padały. Przedstawiam Wam listę gatunków mieszkających w moim akwarium (tylko proszę: nie krzyczcie na mnie o skład, wiem już, że jest nierozsądny) i bardzo Was proszę o podanie swojej propozycji kto z tego składu może być według Was potencjalnym killerem moich Gupolków... A oto lista. 1. Świecik kongolański 2. Neon Innesa 3. Danio pręgowany 4. Molinezja 5. Kirysek panda 6. Piskorek 7. Bocja wspaniała 8. Mieczyk Hellera 9. Brzanka pięciopręga 10. Pielęgniczka Ramireza 11. Żałobniczka 12. Otosek 13. Kirysek Sterby 14. Zmienniak wielobarwny 15. Zbrojnik 16. Bojownik syjamski Pozdrawiam serdecznie. Edek z fabryki kredek 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartek1599
Zainteresowany

|
 |
« Odpowiedz #1 : Styczeń 28, 2010, 08:32:49 » |
|
Podaj jeszcze pojemność akwa, oświetlenie (chociaż to nie koniecznie), urządzenia jakie tam masz (grzałka, filtr itp.), roślinki no i parametry wody : temperatura, Ph, Kh, Gh, i dodatkowo mogło by być jeszcze No2, No3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eduś
Nowy

|
 |
« Odpowiedz #2 : Styczeń 28, 2010, 08:51:45 » |
|
Akwa 375 l. Grzałka 300 W z Sery, Filtr Eheim Classic 2260 jako mechanika / chemia oraz Tetra 700 jako biologia, roślin mnóstwo, niestety nie znam nazw (pamiętam jedynie Żabnicę), parametry wody - wszystkie w normie, tylko kH troszkę zaniżone, czasem NO3 ciut powyżej normy.
Pozdrawiam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lucky
|
 |