andzia1606
Nowy

|
 |
« : Grudzień 09, 2009, 10:07:05 » |
|
Prosze o obsade na 112 litrow. Dodam, ze jestem początkująca, ale wytrwała i dociekliwa, nie mam jeszcze nic, akwa idzie właśnie kurierem, zamowilam roslinki. Prosze o pomoc jak to rozplanować w akwa, czego użyć jako wystroju, chcialabym rybki: parke jakis większych, jakąś lawice i inne, które bedą dla siebie wzajemnie nieszkodliwe. Czy można wrzucić naturalny korzeń?przeczytalam, że trzeba go gotować w słonej wodzie i prez tydzień moczyc, czy to niezbedne? A co mam tam na początku wlać do wody, żeby ustrzec sie chorób? Pomocy. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asagoth
Coldwater
Super aktywny

Rock 'n' roll baby
|
 |
« Odpowiedz #1 : Grudzień 09, 2009, 10:23:55 » |
|
Jeśli chodzi o wystrój to najlepszym rozwiązaniem będą korzenie i rośliny, jako początkująca odpuść sobie preparowanie korzeni, zdobądź je z allegro lub z giełd na forach. Oczywiście zakładając że masz filtr i grzałke ryby proponował bym takie 1+3 mieczyk (czyli 1 samiec i 3 samiczki) 12 zwinnik jarzeniec 5 kirysów pstrych 2 zbrojnik niebieski
Ta obsada składa się z ryb które początkującym nie powinny sprawić problemu, no i przedewszystkim są to piękne ryby... Do wody nic nie wlewaj, zalej akwa włącz filtr grzałke i światło (światło dziennie ok 7-8 do 10 godz) i poczekaj 3 tyg. az akwa dojrzeje, razem z roślinami w środku oczywiście... Raz w tyg podmieniaj jakieś 20% wody... Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andzia1606
Nowy

|
 |
« Odpowiedz #2 : Grudzień 09, 2009, 11:53:59 » |
|
A co lepsze kamyczki, żwirek, piasek. A co sądzicie o neonkach?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zibi
Bywalec

kocham to ;]
|
 |
« Odpowiedz #3 : Grudzień 09, 2009, 13:18:49 » |
|
imo mieczyki za duże oraz zbrojniki też sie nie nadają do 112l. A co lepsze kamyczki, żwirek, piasek. A co sądzicie o neonkach?