Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: wyblakłe jarzeńce  (Przeczytany 3291 razy)
shogun4
Bywalec

« : Kwiecień 10, 2009, 18:52:10 »

Witam!

Jestem raczej początkujący. Wie ktoś może dlaczego ładnie wybarwionym jarzeńcom wyblakła pomarańczowa linia na boku w kilka godzin po wpuszczeniu do akwarium? Podobno to coś ze światłem? (u mnie jest standardowa świetlówka 15W w 60l zbiorniku, włączam około 17.00 na jakieś 6-7godz, akwarium jest w zasięgu dość mocnego światła dziennego, ale ostre bezpośrednie promienie nie wpadają do pomieszczenia ani do zbiornika) Zachowują się chyba normalnie tzn. cały czas w stadku (5sztuk), bliżej dna, do połowy zbiornika.

A ekipa jest taka:
- 5 jarzeńców
- 7 neonków innesa
- 2 maleńkie glonojadki
- 2 pawie oczka (już oddane)
- bocja wspaniała (samotna Sad - coś z tym trzeba będzie zrobić)
- żaba karlik szponiasty Smiley

Aha, i czy można jeszcze do takiej paczki dodać ze 3-4 ramirezki? Strasznie mi się podobają i chciałbym nimi zamknąć obsadę.
« Ostatnia zmiana: Maj 02, 2009, 15:29:31 wysłane przez shogun4 » Zapisane

Aramis
Powiedz kuli ,,NIE"
Stały użytkownik

Aramis śni się małym dzieciom ...

« Odpowiedz #1 : Kwiecień 10, 2009, 21:22:54 »

U mnie w akwarium kiedyś tak samo było , wieczorem takie białe a rano kolory wróciły Cheesy
Obsada zła ponieważ
glonojad minimum 120 L
gupików przynajmniej 6
A żaba   Cool bez komentarzy Cheesy

Prosze kliknąć na  http://change.menelgame.pl/change_please/2736071/- to sprawi że stane się bogaty w grze / proszee.
Aniape
Super aktywny

gg 13198444

« Odpowiedz #2 : Kwiecień 10, 2009, 21:45:43 »

Bocja do oddania. Gupików wcale nie musi być 6.
Co do zwinników to one lubią pływać w zarośniętym akwarium. Wtedy widać ich prawdziwe piękno. A tak to cóż? Jeżeli parametry masz dobre, to blaknięcie jest wynikiem stresu po wprowadzeniu się do nowego akwa.