gismo
Nowy

|
 |
« : Wrzesień 30, 2008, 13:32:01 » |
|
Witam. Jestem początkującym "akwarystą" więc od razu mówię, ze się na tym nie znam więc nie krytykujcie mnie.
Obecnie posiadam małe akwarium 45l jego obsada to 4 welonki 2 kiryski i 1 glonojad. Wiem wiem, za dużo welonek mam, teraz już o tym też wiem. Chciałbym abyście mi doradzili co mam teraz z tym zrobić. Czy w zoologicznym wezmą ode mnie takie rybki? ostatnio spodobały mi się sumy rekinie, czy z moim akwarium byłyb odpowiednie? jeśli nie to jakie kupić rybki?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grajewiak
Global Moderator
Super aktywny

Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #1 : Wrzesień 30, 2008, 13:33:39 » |
|
Welony i "glonojada" czy przyjma to musisz spytac w zoologicznym. U mnie np nie tyle przyjeli co odkupili rybke.  A jesli nie to moze znasz kogos kto bedzie mial odpowiednie warunki dl nich. Co do rekinkow to tez sobie odpusc poniewaz beda za duze. Powiedz jakie rybki Ci sie podobaja to bedzie łatwiej cos wybrac.
|
|
|
|
|
|
GG 12591627 "Niedoświadczony daje wiarę każdemu słowu, lecz roztropny rozważa swe kroki" Prz 14:15  160l na ziemi!
|
|
|
gismo
Nowy

|
 |
« Odpowiedz #2 : Wrzesień 30, 2008, 13:42:37 » |
|
no jeśli nie rekin to może oddam same welony a do kirysów i glonojada coś dokupie? nie chciałbym wydawać dużych pieniedzy na akwa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grajewiak
Global Moderator
Super aktywny

Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #3 : Wrzesień 30, 2008, 13:45:33 » |
|
ja bym dokupil ze 2 kiryski do tego co masz. Glonojad duzy jest? Welony musisz oddac koniecznie. Do tego co by zostalo moglbys dodac cos lawicowego np neony czy razbory (nie sa drogie, ok 3zl/szt) lub np harem bojownika.
|
|
|
|
|
|
GG 12591627 "Niedoświadczony daje wiarę każdemu słowu, lecz roztropny rozważa swe kroki" Prz 14:15  160l na ziemi!
|
|
|
gismo
Nowy

|
 |
« Odpowiedz #4 : Wrzesień 30, 2008, 13:50:31 » |
|
glonojad ma jakies 5cm ale kirysy tez mają po 5cm więc kolejne 2 kirysy to chyba dużo by było
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marek121221
|
 |