Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: zestaw gotowy czy własny???  (Przeczytany 2669 razy)
nati_snk
Zainteresowany
**

« : Maj 29, 2004, 10:06:21 »

Jestem początkującą akwarystką i nie wiem czy powinnam kupić jakiś gotowy zestaw akwariowy czy sama go złożyć (nie bardzo się znam :oops: )... I co wychodzi taniej... wielkie thx za wszelkie posty...  Tongue

atusia
Stały użytkownik

« Odpowiedz #1 : Maj 29, 2004, 10:35:31 »

Najlepiej jak kupisz wszystko osobno. Oferowane zestawy zazwyczaj okazują się źle dobrane tzn. filtr nieodpowiedni, tandetna grzałka itd. Proponuję zakupić akwarium z pokrywą i pozostałe akcesoria dobrać samemu. Jedyną wadą gotowych pokryw jest słabo dobrane oświetlenie, które przy wymagających roślinkach jest zbyt słabe. Można jednak dorobić w pokrywie dodatkową świetlówkę lub zastosować odbłyśniki. Pytasz co wychodzi taniej- według mnie zestaw złożony samemu jest tańszy.

Pozdrawiam Beata

240l-paletki
nati_snk
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #2 : Maj 29, 2004, 11:14:41 »

A wiesz może coś o zestawie firmy AquaEl "Gdzie jest Nemo?"...

atusia
Stały użytkownik

« Odpowiedz #3 : Maj 29, 2004, 11:26:26 »

Akurat zestaw "Gdzie jest Nemo" jest dobry, ma go mój kuzyn.
Firma AquaEl się postarała :wink: To chyba jedyne zestawy, które mają odpowiednio dobrane akcesoria. Jeżeli chcesz takie małe akwarium to śmiało możesz sobie kupić taki zestaw. Te zestawy mają już wszystko i nic więcej nie musisz kupować (jedynie żwirek, roślinki, rybki.....)

Pozdrawiam Beata

240l-paletki
tomeek7
Bywalec

« Odpowiedz #4 : Maj 29, 2004, 13:37:48 »

ja osobiście polecam ci zlozenie akwa na pewno wyjdzie to taniej niz "Gdzie jest nemo" i moze nawet bedzie wygladalo ladniej

...::: 126 litrów :::... zmiana obsady
...:::25 litrów :::...Mała Tanganika
Przem
Stały użytkownik

« Odpowiedz #5 : Maj 29, 2004, 21:52:22 »