Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Obsada do 30 litrów  (Przeczytany 2237 razy)
qwerty
Nowy
*

« : Luty 12, 2008, 12:39:12 »

Witam
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem osobą początkującą w hodowli rybek. Posiadam zbiornik 30 litrowy. Oświetlenie: neonówka 8W, filtr, napowietrzacz, grałeczka (temp. w akwarium 23-24 stopnie. Roślinki: Żabienica, trawa oraz jeszcze jakieś dwie. Obsadziłem akwarium w małego glonojada oraz 5 małych Rasborek Espei (4 pływają w stadzie tylko jedna jakaś indywidualistka Smiley). Planuję jeszcze dołożyć max 5 rybek. Co byście mi polecili żeby było estetycznie i rybki nie denerwowały się nawzajem. Myślałem o kolejnym gatunku jakiś rybek stadnych, żeby sobie 2 stadka pływały po 5 rybek plus glonojad. Zwracam się z prośbą o sugestie jakie rybki będą się najlepiej czuły z moimi Rasborkami oraz w 30 litrowym środowisku jakie posiadam. Dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam.
Krzysiek19
Bywalec

Siberian Husky

« Odpowiedz #1 : Luty 12, 2008, 12:58:17 »

Oddaj glonojada on jest za duży na twoje akwarium Undecided Undecided :-

45 l
  XxX-gupiki z młodymi
  5-kiryski pstre
35l
W planach muszlowce Smiley
---------------
HellgatE
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #2 : Luty 12, 2008, 13:38:33 »

Racja Wink glonek jest do akwa ok. 100l mozesz dac np 5 danio troche malo ich bedzi ale do tego akwa nic wiecej.
P.S ty jestes z forum terrarium.com.pl?? Wink moze mnie pamietasz HellgatE.
Pozdrowienia

I jeszzce jedno. Przenieść ten temat do działu Obsady.

Mieczyk Smiley i Molinezje
Moje GG : 10710353
Wink Wink
qwerty
Nowy
*

« Odpowiedz #3 : Luty 12, 2008, 14:21:28 »

- do HellgatE - NIe jestem z tamtego forum. Moje pierwsze forum akwarystyczne na jakim się zarejestrowałem to tutaj.
Faktycznie nie zauważyłem PODDZIAŁU OBSADA mój błąd, sorki za złe umieszczenie tematu.