Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Rybki...Ale jakie?  (Przeczytany 2458 razy)
Kulka
Stały użytkownik

« : Październik 23, 2007, 11:02:40 »

Witam, i mam jak zwykle  Wink pytanie...Bo mam akwa 60l i za pare miesięcy chciała bym kupić mniejsze około 30l no i do niego takie rybki żeby nie miały dużych potrzeb bo mama powiedziała żeby dużo produ nie ciągneło (czyli najlepiej bez grzałki , a jeżeli już to słaba)Jakie rybki polecacie? Mogą być takie,,rozmnarzajace,, sie bardzo, jak gupiki ale podajcie jakąś rybke do nich co by zachamowała ich ilość... naturalnie oczewiśćie  Wink  w pokoju temperature mam około 17-24.Wiem że mogę sobie moszukać w googl ale nic sie nie równa z doświatczeniem doświatczonych kolegów i kolerzanek  Grin ...  Cheesy  Cheesy  Cheesy
Prosze o odpowiedzi ,odrazu mówie jestem początkująca
PGR
Bywalec

where are those good old-fashioned values?

« Odpowiedz #1 : Październik 23, 2007, 22:09:34 »

Witam, i mam jak zwykle  Wink pytanie...Bo mam akwa 60l i za pare miesięcy chciała bym kupić mniejsze około 30l no i do niego takie rybki żeby nie miały dużych potrzeb bo mama powiedziała żeby dużo produ nie ciągneło (czyli najlepiej bez grzałki , a jeżeli już to słaba)Jakie rybki polecacie? Mogą być takie,,rozmnarzajace,, sie bardzo, jak gupiki ale podajcie jakąś rybke do nich co by zachamowała ich ilość... naturalnie oczewiśćie  Wink  w pokoju temperature mam około 17-24.Wiem że mogę sobie moszukać w googl ale nic sie nie równa z doświatczeniem doświatczonych kolegów i kolerzanek  Grin ...  Cheesy  Cheesy  Cheesy
Prosze o odpowiedzi ,odrazu mówie jestem początkująca

co do kosztow to nie ma co sie martwic Smiley
tu masz kalkulator kosztow akwarium, moje wychodzi utrzymanie okolo 10 zl na miesiac Wink
http://aip.pl/~triamond/koszty.html