Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: krewetki  (Przeczytany 1661 razy)
bartol
Nowy
*

« : Grudzień 23, 2007, 13:55:44 »

Witam,
Planuję założyć akwarium z nonami czerwonymi, razborami klinowymi i krewetkami (Amano + Red Cherry + Crystal Red + Babaulti).
O ile wymagania tych ryb znam o tyle jeżeli chodzi o krewetki to jestem całkowicie zielony i dlatego proszę o pomoc i odpowiedź na kilka pytań.

1.ile krewetek z każdego wymienionego wyżej rodzaju mogę kupić tak żeby były w miarę widoczne (akwarium 98l) ?
2.czy przy hodowli tych krewetek można robić w akwarium tzw. herbacianą wodę (taką jaką wymagają neony i rabory) ?
3.czy standardowy filtr wewnętrzny (Aqua Szut Junior Bio N 500) nie wciągnie mi tych krewetek a jeżeli tak to jaki filtr zastosować (w przyszłości oprócz filtra wewnętrznego będzie też kubełkowy) ?
4.i ostatnie może balane pytanie: czy złota rybka będzie zjadała krewetki ?

Przepraszam za taką ilość pytań ale jak pisałem o krewetkach nie wiem za dużo, a bardzo chciałbym je hodować.
Zgóry dziękuję za pomoc.

pozdrawiam
Bartek
Seboos
Global Moderator
Super aktywny

« Odpowiedz #1 : Grudzień 23, 2007, 16:57:46 »

3. Dorosłe nie powinien ... młode prawie na pewno
4. Raczej będzie. Ale takie połączenie nie wchodzi w rachubę (inne parametry wody)

adus12345
Stały użytkownik

mlody akwarysta :):):)

« Odpowiedz #2 : Grudzień 23, 2007, 18:43:37 »

wita,
1. no nie wiem po 5  i tak ci sie rozmnoza ale to rasborki,neonki do tego nie dopuszcza zebys mial ich multum z kazdego miotu pare sztuk Ci zostanie
2.nie mam pojecia zapytaj starych wyjadaczycz. tkich bradzij uczonych sebos jest mistrzem w sprawach krewetkowych
3.sebos odpowiedzial
4. zlota rybka jest zimnolubna a  neonki i reszta lubia ciepłe wody.Zlote rybi to sa "brudaski" caly czas wydalaja wiec.... wybor oczywiscie nalezy my na sile nikogo nie zmuszamy:)
pozdrawiam
bartol
Nowy
*