Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: 1 [2]
  Drukuj  
Autor Wątek: Start 200l  (Przeczytany 10103 razy)
r4ll
Nowy
*
Wiadomości: 39


« Odpowiedz #15 : Grudzień 16, 2013, 12:58:58 »

60 w na 200 litrow?


Piszę sprostowanie - w pierwszym wątku napisałem, że mam jedną 30W co była oryginalnie do pokrywy kupiona, jakaś najtańsza chińszczyzna (druga 30W się spaliła).

Więc kupuję zestaw doświetleniowy - i dwie świetlówki, póki tamta chinolka świeci ją zostawie.
 39W Sylvania Aquastar o barwie 10000K
 30W Sylvania Grolux a drugą o barwie 6500K.
 30W Unknown China turbo power everymiazgaGLO.

Jak się zjara, to kupię porządniejszą. Nie chce wszystkimi kosztami jednej pensji obciążać Smiley (rozumiem jakbym roznosił ulotki ale jestem tylko biednym informatykiem Cheesy)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 16, 2013, 13:00:42 wysłane przez r4ll » Zapisane
Irishman
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 199



« Odpowiedz #16 : Grudzień 16, 2013, 13:40:36 »


 jestem tylko biednym informatykiem Cheesy)

witaj w klubie Smiley
 
no dobra czyli 99 watow..    Glosia powinna dac rade,  ale co do Henka,  to mam mieszane odczucia...








Zapisane

r4ll
Nowy
*
Wiadomości: 39


« Odpowiedz #17 : Grudzień 17, 2013, 15:03:08 »

Przekopując forum wpadłem w mętlik. Teraz zastanawiam się nad kompozycją. Do dyspozycji mam kilka japońskich korzeni ale patrząc na fotografie zaczynam się przekonywać do skał.
Doradcie cośproszę. Może w oparciu o faunę jaką chce mieć? Przyznam, że do mchów też mam słabość Smiley
Zapisane
Irishman
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 199



« Odpowiedz #18 : Grudzień 17, 2013, 16:07:52 »

Jesli skaly to mchy. Opadajace kaskady mchow, mech wcisniety w szczeliny skalne.

Zawsze mozesz polaczyc dwa style. Tworzac jedna czesc akwarium mniej naswietlona niz druga co ulatwi ci dobranie roslin.
Zapisane

r4ll
Nowy
*
Wiadomości: 39


« Odpowiedz #19 : Grudzień 17, 2013, 16:19:22 »