katarina
Zainteresowany
Płeć:
Wiadomości: 126
|
|
« Odpowiedz #240 : Czerwiec 12, 2007, 21:56:18 » |
|
Dokładnie ja bym poszła to tego sklepu nawtykała im i kazała im szukać domu!!! Chamstwo i nieżetelnośc jest wszędzie pfi Tak też zrobiłam ale rybki zostały u mnie a sprzedawca niech się pocałuje teraz jak czegoś nie wiem i zanim coś kupie konsultuje to na forum
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Magdallenah
Ja.
Super aktywny
Płeć:
Wiadomości: 1131
I'm ;)
|
|
« Odpowiedz #241 : Czerwiec 12, 2007, 22:02:35 » |
|
konsultuje to na forum
I bardzo dobrze
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Magda.
|
|
|
mihco
Bywalec
Płeć:
Wiadomości: 762
Ziom
|
|
« Odpowiedz #242 : Czerwiec 13, 2007, 14:49:28 » |
|
Wiecie w niekótrych sklepach są tak podli, że jak ja kupiłam grzałkę i dałam do mniejszego akwa i tam miałam dwudiowe glonki i jak się włączyła to się nie wyłączyła, a wszystkie glonki padły, w sklepie powiedzieli, że grzałka działa a to, ze mi ryby ugotowała to ich nie obchodzi
|
|
|
Zapisane
|
Dzień, który przynosi nowe życie, może być niezwykły, tak jak niezwykłe może być życie, które przychodzi każdego dnia
|
|
|
zimbabwe
|
|
« Odpowiedz #243 : Czerwiec 13, 2007, 15:00:01 » |
|
Jejku, biedne glonki Mnie raz wcisnęli zużyty filtr. Odkryłam to w domu zaraz po kupieniu. Co się okazało - ktoś z obsługi robił porządki w którymś akwarium i zostawił filtr na polce sklepowej a potem przez nieuwagę wsadził do pudełka tam gdzie powinien być nowy filtr. Miałam na szczęście paragon - i zwrócili mi kasę.
|
|
|
Zapisane
|
Najpierw jesteśmy ludźmi - reszta to dodatki.
|
|
|
mihco
Bywalec
Płeć:
Wiadomości: 762
Ziom
|
|
« Odpowiedz #244 : Czerwiec 13, 2007, 18:03:24 » |
|
A mi nawet na gwarancje nie chcą wziąć tej grzałiki
|
|
|
Zapisane
|
Dzień, który przynosi nowe życie, może być niezwykły, tak jak niezwykłe może być życie, które przychodzi każdego dnia
|
|
|
Oswald
|
|
« Odpowiedz #245 : Czerwiec 13, 2007, 18:30:29 » |
|
A mi nawet na gwarancje nie chcą wziąć tej grzałiki
Taka ignorancja i bezczelność powinna się niebawem skończyć. Nie jestem w 100% pewien, ale odkąd Polska jest w EU, to powinno tu również obowiązywać unijne prawo w handlu. A to zakłada że masz 14 dni na zwrot bez podawania powodów nawet jeśli produkt jest w 100% OK. A jeśli produkt jest wadliwy, a sklep nie chce go przyjąć, to można złożyc zawiadomienie o przypuszczeniu popełnienia przestępstwa oszustwa. Przynajmniej poszedłbym tam (ewentualnie ze świadkiem) i kazał sobie podać dane właściciela itp i powadomił o takim (w.w.) zamiarze powiadomienia. Jakieś tam kartki na ladzie ala "Nie przyjmujemy reklamacji" są imho niezgodne z prawem i bezwartościowe.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mihco
Bywalec
Płeć:
Wiadomości: 762
Ziom
|
|
« Odpowiedz #246 : Czerwiec 13, 2007, 18:38:43 » |
|
14 dni do zwrotu?? pfi a to chamy nie chciały przyjąć
|
|
|
Zapisane
|
Dzień, który przynosi nowe życie, może być niezwykły, tak jak niezwykłe może być życie, które przychodzi każdego dnia
|
|
|
katarina
Zainteresowany
Płeć:
Wiadomości: 126
|
|
« Odpowiedz #247 : Czerwiec 13, 2007, 20:19:28 » |
|
14 dni do zwrotu?? pfi a to chamy nie chciały przyjąć
Jeśli masz paragon możesz śmiało iść z tym do rzecznika praw konsumenta jest prawie w każdym mieście, zgodnie z przepisami masz na grzałkę 2 lata gwarancji przepisy UE obowiązują u nas nie ważne co mówi sprzedawca. A sprawę masz na pewno wygraną i nic cię to nie kosztuje, wszystko załatwia rzecznik.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Oswald
|
|
« Odpowiedz #248 : Czerwiec 13, 2007, 20:42:17 » |
|
14 dni do zwrotu?? pfi a to chamy nie chciały przyjąć
Jeśli masz paragon możesz śmiało iść z tym do rzecznika praw konsumenta jest prawie w każdym mieście, zgodnie z przepisami masz na grzałkę 2 lata gwarancji przepisy UE obowiązują u nas nie ważne co mówi sprzedawca. A sprawę masz na pewno wygraną i nic cię to nie kosztuje, wszystko załatwia rzecznik. Właśnie coś takiego miałem na myśli
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AdamM
Nowy
Płeć:
Wiadomości: 18
|
|
« Odpowiedz #249 : Czerwiec 18, 2007, 08:54:07 » |
|
A mi nawet na gwarancje nie chcą wziąć tej grzałiki
Taka ignorancja i bezczelność powinna się niebawem skończyć. Nie jestem w 100% pewien, ale odkąd Polska jest w EU, to powinno tu również obowiązywać unijne prawo w handlu. A to zakłada że masz 14 dni na zwrot bez podawania powodów nawet jeśli produkt jest w 100% OK. A jeśli produkt jest wadliwy, a sklep nie chce go przyjąć, to można złożyc zawiadomienie o przypuszczeniu popełnienia przestępstwa oszustwa. Przynajmniej poszedłbym tam (ewentualnie ze świadkiem) i kazał sobie podać dane właściciela itp i powadomił o takim (w.w.) zamiarze powiadomienia. Jakieś tam kartki na ladzie ala "Nie przyjmujemy reklamacji" są imho niezgodne z prawem i bezwartościowe. Nie wszystko co napisałeś jest zgodne z prawdą - nie istnieje coś takiego jak zwrot w 100% sprawnego towaru, ów przepis obowiązuje od ładnych paru lat. Jedynym odstępem jest towar zakupiony wysyłkowo gdyz klient nie moze "zbadać go metodami organoleptycznymi" w tym wypadku jedynie obowiązuje wspomniane 2 tygodnie. Przyjęcie zwrotu zależy w tym momencie tylko i wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy ( przepisów ustalonych przez firmę, wewnętrznie ). Skąd to wiem? Pracowałem jako kierownik sklepu i często miałem przypadki awanturujacych się klientów twierdzących, iż zwroty są - zawsze pomagało jedno: Podanie telefonu do Państwowej Inspekcji Handlowej ( nie pamiętam dokładnej nazwy ) tam potwierdzą moje słowa.
|
|
|
Zapisane
|
54 litry - Azja 1x samiec bojwnika 2x samiczka bojownika
|
|
|
Oswald
|
|
« Odpowiedz #250 : Czerwiec 21, 2007, 21:46:43 » |
|
Jedynym odstępem jest towar zakupiony wysyłkowo gdyz klient nie moze "zbadać go metodami organoleptycznymi" w tym wypadku jedynie obowiązuje wspomniane 2 tygodnie. Pisałem, że nie jestem pewien... ale dzięx - teraz wiem o co chodzi. Ale tak czy siak, zachowanie sprzedawcy wobec Mihco było bezprawne (Gwarancja - produkt nie działa).
|
|
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2007, 21:48:15 wysłane przez Oswald »
|
Zapisane
|
|
|
|
Yria
Zainteresowany
Wiadomości: 83
|
|
« Odpowiedz #251 : Czerwiec 30, 2007, 11:49:24 » |
|
Od długiego czasu obowiązuje nas chyba "zasada rękojmi" , tzn że kupujący może zgodnie z prawem dom 14-stu dni od zakupu zwrócić towar ( jeśli nie używany za bardzo) bez podania powodu. Nie wiem jak to się ma do żywego towaru... ale grzałki i takie tam na pewno pod to prawo podchodzą. A kartki w sklepie w stylu : "towar nie podlega reklamacji" są niezgodne z prawem i już.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
glonojad
Stały użytkownik
Płeć:
Wiadomości: 349
|
|
« Odpowiedz #252 : Czerwiec 30, 2007, 12:14:44 » |
|
mi sie zepsula grzalka w akwa oddalem ja do sklepu, gdzie powiedzieli ze przyjmą na gwarancje, ok dalem powiedzieli ze maja czas na rozpatrzenie 2 tygodnie i na zwrot 2 tygodnie, dzis mija 5 tydzien i znowu kazali mi przyjsc za tydzien. ten sklep jakis podejrzany
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Hellmans
Zainteresowany
Płeć:
Wiadomości: 85
|
|
« Odpowiedz #253 : Czerwiec 30, 2007, 13:24:53 » |
|
Może lepiej zastanowić sie nad kupnem sprzetu do akwa np na ebayu albo allegro. Jezeli w sklepie nikomu nie zalezy na jakosci sprzetu to moze sprzedajacemu powinno (wystawiasz mu opinie, a jezeli sprzet jest uszkodzony starasz sie o zwrot pieniedzy).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wojtas239
Zainteresowany
Płeć:
Wiadomości: 61
|
|
« Odpowiedz #254 : Czerwiec 30, 2007, 20:04:13 » |
|
co do bojowników w kubkach ostatnio często spotykam sie z takimi jak by specjalnymi akwariami dla bojowników a wyglądają one w ten sposób że jest jedno akwa podzielone na pare małych o wielkosci 15cmX15cm i chyba wysokości 10cm w moim zoologu są takie dwa połączone akwa i mają nawet własne oświetlenie ale jak myślicie to chyba lepsze od kubeczka z "kroplą" wody?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|