Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 62
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak sprzedawcy robią w konia?  (Przeczytany 309286 razy)
katarina
Zainteresowany
**
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 126



« Odpowiedz #240 : Czerwiec 12, 2007, 21:56:18 »

Dokładnie ja bym poszła to tego sklepu nawtykała im i kazała im szukać domu!!! Chamstwo i nieżetelnośc jest wszędzie pfi Tongue
Tak też zrobiłam ale rybki zostały u mnie a sprzedawca niech się pocałuje teraz jak czegoś nie wiem i zanim coś kupie konsultuje to na forum
Zapisane
Magdallenah
Ja.
Super aktywny
*****
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1131


I'm ;)


WWW
« Odpowiedz #241 : Czerwiec 12, 2007, 22:02:35 »

konsultuje to na forum
I bardzo dobrze  Good !
Zapisane

Pozdrawiam, Magda.
mihco
Bywalec
****
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 762


Ziom


« Odpowiedz #242 : Czerwiec 13, 2007, 14:49:28 »

Wiecie w niekótrych sklepach są tak podli, że jak ja kupiłam grzałkę i dałam do mniejszego akwa i tam miałam dwudiowe glonki i jak się włączyła to się nie wyłączyła, a wszystkie glonki padły, w sklepie powiedzieli, że grzałka działa a to, ze mi ryby ugotowała to ich nie obchodzi  Cry
Zapisane

Dzień, który przynosi nowe życie, może być niezwykły, tak jak niezwykłe może być życie, które przychodzi każdego dnia
zimbabwe
Bywalec
****
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 444



« Odpowiedz #243 : Czerwiec 13, 2007, 15:00:01 »

Jejku, biedne glonki  Sad Mnie raz wcisnęli zużyty filtr. Odkryłam to w domu zaraz po kupieniu. Co się okazało - ktoś z obsługi robił porządki w którymś akwarium i zostawił filtr na polce sklepowej a potem przez nieuwagę wsadził do pudełka tam gdzie powinien być nowy filtr. Miałam na szczęście paragon - i zwrócili mi kasę.
Zapisane

Najpierw jesteśmy ludźmi - reszta to dodatki.
mihco
Bywalec
****
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 762


Ziom


« Odpowiedz #244 : Czerwiec 13, 2007, 18:03:24 »

A mi nawet na gwarancje nie chcą wziąć tej grzałiki
Zapisane

Dzień, który przynosi nowe życie, może być niezwykły, tak jak niezwykłe może być życie, które przychodzi każdego dnia
Oswald
Super aktywny
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1478


Moje Logo


WWW
« Odpowiedz #245 : Czerwiec 13, 2007, 18:30:29 »

A mi nawet na gwarancje nie chcą wziąć tej grzałiki

Taka ignorancja i bezczelność powinna się niebawem skończyć. Nie jestem w 100% pewien, ale odkąd Polska jest w EU, to powinno tu również obowiązywać unijne prawo w handlu. A to zakłada że masz 14 dni na zwrot bez podawania powodów nawet jeśli produkt jest w 100% OK.
A jeśli produkt jest wadliwy, a sklep nie chce go przyjąć, to można złożyc zawiadomienie o przypuszczeniu popełnienia przestępstwa oszustwa.

Przynajmniej poszedłbym tam (ewentualnie ze świadkiem) i kazał sobie podać dane właściciela itp i powadomił o takim (w.w.) zamiarze powiadomienia.

Jakieś tam kartki na ladzie ala "Nie przyjmujemy reklamacji" są imho niezgodne z prawem i bezwartościowe.
Zapisane

Moje akwa: 375, 112, 63
Lubię projektowanie podwodnych światów.
mihco
Bywalec
****
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 762


Ziom


« Odpowiedz #246 : Czerwiec 13, 2007, 18:38:43 »

14 dni do zwrotu?? pfi a to chamy nie chciały przyjąć
Zapisane

Dzień, który przynosi nowe życie, może być niezwykły, tak jak niezwykłe może być życie, które przychodzi każdego dnia
katarina
Zainteresowany
**
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 126



« Odpowiedz #247 : Czerwiec 13, 2007, 20:19:28 »

14 dni do zwrotu?? pfi a to chamy nie chciały przyjąć
Jeśli masz paragon możesz śmiało iść z tym do rzecznika praw konsumenta jest prawie w każdym mieście, zgodnie z przepisami masz na grzałkę 2 lata gwarancji przepisy UE obowiązują u nas nie ważne co mówi sprzedawca. A sprawę masz na pewno wygraną i nic cię to nie kosztuje, wszystko załatwia rzecznik.
Zapisane
Oswald
Super aktywny
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1478


Moje Logo


WWW
« Odpowiedz #248 : Czerwiec 13, 2007, 20:42:17 »

14 dni do zwrotu?? pfi a to chamy nie chciały przyjąć
Jeśli masz paragon możesz śmiało iść z tym do rzecznika praw konsumenta jest prawie w każdym mieście, zgodnie z przepisami masz na grzałkę 2 lata gwarancji przepisy UE obowiązują u nas nie ważne co mówi sprzedawca. A sprawę masz na pewno wygraną i nic cię to nie kosztuje, wszystko załatwia rzecznik.

Właśnie coś takiego miałem na myśli  Good !
Zapisane

Moje akwa: 375, 112, 63
Lubię projektowanie podwodnych światów.
AdamM
Nowy
*
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 18



« Odpowiedz #249 : Czerwiec 18, 2007, 08:54:07 »

A mi nawet na gwarancje nie chcą wziąć tej grzałiki

Taka ignorancja i bezczelność powinna się niebawem skończyć. Nie jestem w 100% pewien, ale odkąd Polska jest w EU, to powinno tu również obowiązywać unijne prawo w handlu. A to zakłada że masz 14 dni na zwrot bez podawania powodów nawet jeśli produkt jest w 100% OK.
A jeśli produkt jest wadliwy, a sklep nie chce go przyjąć, to można złożyc zawiadomienie o przypuszczeniu popełnienia przestępstwa oszustwa.

Przynajmniej poszedłbym tam (ewentualnie ze świadkiem) i kazał sobie podać dane właściciela itp i powadomił o takim (w.w.) zamiarze powiadomienia.

Jakieś tam kartki na ladzie ala "Nie przyjmujemy reklamacji" są imho niezgodne z prawem i bezwartościowe.

Nie wszystko co napisałeś jest zgodne z prawdą - nie istnieje coś takiego jak zwrot w 100% sprawnego towaru, ów przepis obowiązuje od ładnych paru lat. Jedynym odstępem jest towar zakupiony wysyłkowo gdyz klient nie moze "zbadać go metodami organoleptycznymi" w tym wypadku jedynie obowiązuje wspomniane 2 tygodnie. Przyjęcie zwrotu zależy w tym momencie tylko i wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy ( przepisów ustalonych przez firmę, wewnętrznie ).
Skąd to wiem? Pracowałem jako kierownik sklepu i często miałem przypadki awanturujacych się klientów twierdzących, iż zwroty są - zawsze pomagało jedno: Podanie telefonu do Państwowej Inspekcji Handlowej ( nie pamiętam dokładnej nazwy ) tam potwierdzą moje słowa.
Zapisane

54 litry - Azja
1x samiec bojwnika
2x samiczka bojownika
Oswald
Super aktywny
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1478


Moje Logo


WWW
« Odpowiedz #250 : Czerwiec 21, 2007, 21:46:43 »

Jedynym odstępem jest towar zakupiony wysyłkowo gdyz klient nie moze "zbadać go metodami organoleptycznymi" w tym wypadku jedynie obowiązuje wspomniane 2 tygodnie.

Pisałem, że nie jestem pewien... ale dzięx - teraz wiem o co chodzi.
Ale tak czy siak, zachowanie sprzedawcy wobec Mihco było bezprawne (Gwarancja - produkt nie działa).
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2007, 21:48:15 wysłane przez Oswald » Zapisane

Moje akwa: 375, 112, 63
Lubię projektowanie podwodnych światów.
Yria
Zainteresowany
**
Wiadomości: 83



« Odpowiedz #251 : Czerwiec 30, 2007, 11:49:24 »

Od długiego czasu obowiązuje nas chyba "zasada rękojmi" , tzn że kupujący może zgodnie z prawem dom 14-stu dni od zakupu zwrócić towar ( jeśli nie używany za bardzo) bez podania powodu. Nie wiem jak to się ma do żywego towaru... ale grzałki i takie tam na pewno pod to prawo podchodzą. A kartki w sklepie w stylu : "towar nie podlega reklamacji" są niezgodne z prawem i już.
Zapisane
glonojad
Stały użytkownik
***
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 349



« Odpowiedz #252 : Czerwiec 30, 2007, 12:14:44 »

mi sie zepsula grzalka w akwa oddalem ja do sklepu, gdzie powiedzieli ze przyjmą na gwarancje, ok dalem powiedzieli ze maja czas na rozpatrzenie 2 tygodnie i na zwrot 2 tygodnie, dzis mija 5 tydzien i znowu kazali mi przyjsc za tydzien. ten sklep jakis podejrzany
Zapisane

Hellmans
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 85



« Odpowiedz #253 : Czerwiec 30, 2007, 13:24:53 »

Może lepiej zastanowić sie nad kupnem sprzetu do akwa np na ebayu albo allegro. Jezeli w sklepie nikomu nie zalezy na jakosci sprzetu to moze sprzedajacemu powinno (wystawiasz mu opinie, a jezeli sprzet jest uszkodzony starasz sie o zwrot pieniedzy).
Zapisane

wojtas239
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 61



« Odpowiedz #254 : Czerwiec 30, 2007, 20:04:13 »

co do bojowników w kubkach ostatnio często spotykam sie z takimi jak by specjalnymi akwariami dla bojowników a wyglądają one w ten sposób że jest jedno akwa podzielone na pare małych o wielkosci 15cmX15cm i chyba wysokości 10cm w moim zoologu są takie dwa połączone akwa i mają nawet własne oświetlenie ale jak myślicie to chyba lepsze od kubeczka z "kroplą" wody?
Zapisane
Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 62
  Drukuj  
 
Skocz do: