Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Pablobello moje pierwsze akwarium  (Przeczytany 1356 razy)
Pablobello
Nowy
*
Wiadomości: 2


« : Październik 30, 2009, 23:56:53 »

witam założyłem niedawno akwarium i jestem zielony w tym temacie.Piszcie mi jakieś uwagi na co mam uważać, co robić i ogólnie wszystko
Zapisane
Diesel
Nowy
*
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 17



« Odpowiedz #1 : Październik 30, 2009, 23:58:42 »

żwir, rośliny, filtr, grzałka z termostatem aby nie ugotować rybek.

i jaki litraż i jakie rybcie już sa ?
Zapisane
djdzej1000
Bywalec
****
Wiadomości: 414


« Odpowiedz #2 : Październik 31, 2009, 09:09:06 »

witam założyłem niedawno akwarium i jestem zielony w tym temacie.Piszcie mi jakieś uwagi na co mam uważać, co robić i ogólnie wszystko


Powinno być odwrotnie wpierw czytasz i się uczysz. Później urządzasz akwarium. Niestety w twym wypadku pewnie jest żałośnie.
Brak poprawnej obsady itp. ach... Nie martw się pomożemy  Grin
Zapisane
Pablobello
Nowy
*
Wiadomości: 2


« Odpowiedz #3 : Listopad 01, 2009, 22:12:47 »

mam żwir rybki wziołem ze szkoły ale ani pani ani zaden z kolegów nie wie co to są za rybki. Man też 3 roslinki. rybek jest wsumię 7. akwarium ma 7.5 litra tak na początek  Smiley
w użądzaniu akwarium pomagał mi dziesel z tego forum bo to mój kolega  Cheesy Smiley

A i jeszcze jedno czy opłaca się kupywać łiltr do tak małego akwarium Huh
Zapisane
Female_Raziel
Super aktywny
*****
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1025



« Odpowiedz #4 : Listopad 01, 2009, 22:15:19 »

Takie małe akwarium opłaca sie tylko przerobic na nano-aquascape, bo nawet na zwierzeta sie nie nadaje.
Zapraszam do tematu identyfikacji http://www.akwarium.net.pl/forum/ryby-akwariowe/prosby-o-identyfikacje-ryb/1635/
Polecam tez dowolna lekture o cyklu azotowym.
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2009, 22:17:15 wysłane przez Female_Raziel » Zapisane